Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2010 10:49 - GLOBUL strikes back
Автор: thunderbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1511 Коментари: 0 Гласове:
1



Империята отвръща на удара - това е най-точното определение на войната ми срещу спама в SMS съобщенията, която споделих, че май съм я спечелил тук. Вчера - 20-ти януари 2010 г. в 15:43 получих новото съобщение от оператора си. И полудях от нерви, защото определено е реклама, каквато не би трябвало да получавам след 5-ти януари насам. Съобщението е от номер 123 и гласи "Vzemete 1 mesets bezplaten paket 25 GLOBUL minuti. Aktivirayte v magazin ot targovskata mrezha na GLOBUL. (Tsena na paketa - 2.50 lv/mesets) GLOBUL". Всъщност основната причина е подписа "GLOBUL" в края на съобщението. Това граничи с арогантност и със сигурност не е резултат на човешка небрежност.
Предприех мерки. Не си губих времето да се обаждам на оператор. Отидох в магазина на Office 1 Superstore, които са партньор на Глобул, но там ми обясниха, че понеже са само партньор и нямат особено големи права да бърникат по системата не могат да ми помогнат. Насочиха ме към Германост - те очевидно не са "прост партньор" на Глобул или се ползват с по-висока степен на доверие от оператора. Аз съответно реших да отида директно в магазин на Глобул и да прескоча Германос, но понеже се оказа, че имам един магазин на Германос по пътя влязох в него. Там ми обясниха, че трябва да пусна този път жалба на хартиен носител, да прикача принтиран мейла, който съм получил от служителката (цитирания в линка отгоре) и да го оставя в магазин на Глобул или Германос. Поисках формата за жалба, защото естествено се оказа, че има такава, но получих за отговор, че те не разполагат с вариант на жалбата между бланките за документи, до които имат достъп. Е - вече беше наложително да отида в магазин на Глобул и продължих към най-близкия такъв - на улица Съборна зад Шератон. Там обаче някакъв касиер-продавач се опита да ме убеди, че единствения начин да постигна някакъв резултат е като им пиша отново на сайта, въпреки това, което ми бяха обяснили в Германос. Поисках да говоря с управител, но такъв нямаше в момента, а и "ще Ви каже същото, като мен". Не се отчаях и продължих към следващия магазин - новият на ул. Граф Игнатиев между Гарибалди и Славейков. Влязох и директно помолих да говоря с управител. Обясних проблема и получих съдействието, което не успях да получа в предният магазин.
Днес, отидох и подадох жалбата - надлежно попълнена вкъщи. Установих, че не мога да получа подпечатаното и подписаното от техен служител копие на жалбата си. Когато го поисках ми отговориха, че те така или иначе го съхраняват. Ще видим колко го съхраняват. Аз обаче запазих поне текста на жалбата - електронно, за да помня какво точно съм написал, ако случайно им хрумне да ме цитират и да ми променят думите. И този път изрично настоях да получа черно на бяло решението на проблема писмено, а не писмо, в което да пише, че съм бил уведомен в телефонен разговор. Също така прикачих и онзи безумен мейл, който бях получил. Дето ме уведомяват, че съм говорил по телефона и са ми казали по телефона резултата на моето запитване. За съжаление не пазя телефона на служителката, която ми се беше обадила, но пък името й го има в този мейл.
Пуснах жалбата и се прибрах. Сега отново предстои чакане. Любопитно ми е дали са наясно, че според административните и нормативните уредби в държавата и общоприетите правила за кореспонденция трябва да ми върнат на хартиен носител отговор или отново ще ми изпратят мейл. Ще видим. Предполагам, че резултата ще бъде същия като на 31-ви декември. Ама, ако отново получа рекламен SMS ще пробвам да ги съдя. Щото искам да видя дали в България може да се случи това, за което постоянно чета в международни издания, че се случва къде ли не - българин в български съд да осъди някоя голяма фирма, че му е нарушила правата. А, ако не стане в български съд има и международен. И там мога да пробвам. Макар да не успях да стигна до съд с един фирмен сервиз въпреки, че имах това желание. Ама това е друга история, която ще разкажа след някой и друг ден.


Тагове:   SMS,   спам,   жалба,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 571864
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!