Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2009 13:17 - Глобул каза!
Автор: thunderbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1339 Коментари: 2 Гласове:
2



Очаквах мейл от Глобул. Писах за това в две теми. Тази и тази. Днес получих този мейл. В 11.56. 12 часа и 4 минути преди новата година. Същински подарък.
След малко ще ви напиша и текста на мейла. Защото преди това получих и обаждане. Пак от Глобул, в 11:30. 26 минути преди мейла. Обади ми се жена. Предполагам същата, която после ми е изпратила мейла. Няма да назовавам името й. Накратко: Извини ми се за бавния отговор. Уведоми ме, че от 5-ти януари всякакви рекламни съобщения изпращани от Глобул ще бъдат спрени към мен. Пожелахме си весело посрещане на новата година и приключихме разговора.
Предполагам, че близките дни ще получа още няколко SMS-а. Най-малкото честитка от Глобул по повод на новата година. Ще ги изтърпя. С кеф. Защото са последния спам на телефона ми.
Да се върна на дългоочакваният мейл. Аз него го очаквах, защото в оплакването си бях цъкнал отметката, че държа да получа мейл. Нямаше да я цъкна, ако знаех какъв ще е този мейл. Прочетох го 3 пъти бавно и внимателно. Прочетох го на глас на жена ми. След като спряхме да се хилим истерично и двамата отбелязахме факта, че не откриваме смисъл в мейла. Текста гласи:
"      Уважаеми Г-н ******,
    
По отправеното от Вас запитване бяха предприети необходимите действия, за резултата от които бяхте уведомен в телефонен разговор.
      Оставаме на Ваше разположение, ако се нуждаете от допълнителна информация и разяснение, както по подаденото от Вас запитване, така и по други въпроси, свързани с предоставяните от GLOBUL мобилни и фиксирани телефонни услуги.
С уважение,
******** ******"
Любопитно ми е дали някой може да ми обясни какво означава този мейл? Информират ме, че са ми се обадили за да ми съобщят резултата от моето запитване? Каква точно е идеята? Очевидно трябва да направя папка "бисери" в мейла си. И да ги колекционирам такива.  Честно - не очаквах такъв мейл.
Единственият недостатък май е, че обещанието да не получавам спам на телефона си го нямам черно на бяло. Само думите в този разговор. Дано МВР да са го записали и запазили. Току виж новия ЗЕС (Закон за Електронното Следене) свършил някаква работа, ако взема да получа още някоя реклама и реша да си търся правата. Но мисля, че тази битка завърши. В моя полза. Или поне се надявам.


Тагове:   SMS,   спам,   Бисер,   отговор,   мейл,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. jdeel - Браво бе! Справи се значи. Да знаеш, ...
04.01.2010 04:36
Браво бе! Справи се значи. Да знаеш, ти си повече герой от много други, дето издържат и си търпят.. сред които май и аз съм?!

Поздравления, добра работа.
цитирай
2. thunderbg - Сега започвам с банките
04.01.2010 09:39
И ще е много по-тежка борба, защото тия служителки, които работят във фронт офисите са много просто племе...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 566161
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!