Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2010 12:29 - Бройко VS Плешо
Автор: thunderbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1630 Коментари: 0 Гласове:
2



Броени дни след случаят на Желева темата още е актуална. В последните дни обаче фокуса започна да се измества от нея към малката медийно-политическа война между шоумените-пожарникари-политици Бойко Борисов и Слави Трифонов. Пиша шоумени-пожарникари-политици, защото не е ясно кой какъв е. Б. Б. е пожарникар и сякаш политик, но поне на мен ми прилича много повече от тези неща на шоумен. С. Т. от своя страна все по-малко почва да ми прилича на шоумен и все повече на политик. Той на политик си прилича от край време, ама тази визия все повече се засилва - с всяка изминала година, с всяко сменено правителство, с всяко предаване.
Имаше време, когато се чуствах като детето в писмото на колегата, но без тази ирония. А като това дете се чуствах навремето, когато поведени от публичното лице на демокрацията "Ку-ку" сваляхме в студа правителството на Жан Виденов и изпращахме комунизма. Вярвах, че има някаква истина зад думите му, но уви - единственото, което прави един Слави е да излезе на сцена и да каже "Братя българи, никой не може да се държи така с вас, затова си купете новият ми албум". Не с всички,тези думи, но определено с част от тях и това послание. Днес си спомням една от нощите на една от барикадите. Седяхме, мръзнехме и чакахме тоя комунизъм да си отиде. Бяхме запалили няколко гуми от камиони и се опитвахме да застанем по-близо край огъня за да се топлим, но студа надделяваше. И в тези късни часове (сигурно беше след 23:00) Слави мина с големия си джип (мисля, че тогава разбрах вицовете защо му е толкова голяма кола за първи път), махна ни от вътре и каза да продължаваме по същия начин докато изгоним тоя пуст комунизъм и продължи нататък. Защото за него барикадата не съществуваше. Беше разтурена за да може плешо да мине с големия черен джип. И не се спря при нас. Не остана цяла нощ да мръзне в студената януарска вечер. Не остана да ни стопли с популистки думи и песни. А ние глупаците седяхме и се гордеехме, че Слави е минал точно през нашата барикада. За щастие образа на благородния спасител от комунизма вече се е изличил в моята глава и се надявам някой ден да се изличи и от всички останали глави. За да не бъдем контролирани от шоумени-политици.  Но ще продължа да пазя спомен за тази случка. Защото не трябва да забравям, защо се опитвам да излича този образ от главата си. Не се казвам Слави и днес съм благодарен на родителите си за това.
Не ми харесва това самодоволно държание на Бройко. Не ми харесва как той казва "АЗ, направих това и онова, а ТЕ докараха държавата на това дередже и затова АЗ не мога да направя и това, колкото и много да искам." АЗ, АЗ и ТЕ. Ей това не ми харесва - този говорилен манталитет на селски ерген в кръчмичката в махалата. Айде да каже "АЗ искам да ви следя всички, ама ТЕ ви отвориха очите и понеже ме е страх за следващия мандат ще ви се огъза и няма да ви следя". Няма да го чуем това. Щото той е силният мъж, който сам ръководи цяла партия и образа на огъзената английска състезателка по бобслей не му отива на мъжката визия. И най-вероятно слуша PR отдела си, който го кара да казва "АЗ ще направя това, ама ТЕ, ако направят нещо, АЗ ще им..." с дяволита усмивка за да печели симпатиите на пенсионираните преди повече от 10 години баби и дядовци. Всъщност това не е самодоволство. Мисля, че точното определение е мания за величие.
Вярвам, че праща SMS съобщения. Вярвам, защото съм ги чувал тези неща от достоверни източници - не от Плешо. То си личи по начина дето ни "управлява" - казва, че "Желева ще бъде еврокомисар и няма вариант Б", а след 3 дена обяснява, защо е сменил кандидата ни за еврокомисар. Ама не споменава, че е защото тя не знае къде се намира Аденския залив. Че как да го спомене - нали самият той нарича Аденския залив "Сомалийски залив"? Бойко, приятелю. Сомалия е извън България и като кажеш нещо за Сомалия, то не се превръща във вярно, автоматично, като тук. Може и да успееш да накараш някой да ти повярва, че примерно София и морската столица на държавата са едно и също нещо, но никой няма да ти позволи да променяш световната география по тоя начин. Особено географията на световните горещи точки. И дори ти - Бойко, не можеш да промениш факта, че нямаме контингент в Ирак, колкото и да ти се иска.
След като чух от Бойко, че съществува Сомалийски залив почнах да се чудя. Чудя се за тая помощ дето сме изпратили на пострадалите от земетресението в Хаити къде е отишла. Щото Хаити като нищо ще се окаже град в Монголия.
Вярвам, че ни управлява сърдита мутра - защото това се вижда във всяка негова медийна изява. И днес отново съм благодарен на родителите си - затова, че не се казвам и Бойко.
Всъщност изказването на Бройко в предаването на Диков и след това нашумялото (заради рекламите в прайм тайма, новините и къде ли не още) издание на шоуто на Плешо най-вероятно са акция за вдигане на рейтинга на двамата. Защото и двамата явно си противоречат и със сигурност единия лъже много повече от другия. Защото на Бройко не му изнася, че въпреки "компетентните" му изказвания по случая "Желева" тя, а не той е във фокуса на медиите основно, а пък Плешо от своя страна през последните 5 години така или иначе губи рейтинг.
Най-лошото е, че и двамата подобно на шоумените от ранга на Тодор Колев и политиците от ранга на Тодор Живков ще ги търпим доживотно. Тяхното доживотно, защото на тоя свят няма справедливост и те ще надживеят повечето от нас. И ме е яд, че толкова долни хора като Слави и Бойко ще наредят своите имена редом с големите български имена в тези области.
Прима патриота попита "Защо са се навели всички?", а аз ще му отговоря.
Защото Бойко се е навел. Защото е генерал и генерала като се наведе и ти ще се наведеш. Защото това е нуждата от твърда ръка, която да ни управлява и съм писал за нея вече. Защото ако не се наведеш ТОЙ ще ти...
...прати SMS най-вероятно.



Тагове:   SMS,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 572146
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!