Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.01.2010 22:46 - Накратко, 10.01.10
Автор: thunderbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 610 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 11.01.2010 10:36


Точно бях започнал да си мисля, че днес няма да пиша поста си за някоя интересна новина поради липсата й, когато тя се появи - "Италианка роди шестзнаци".
Определено звучи шокиращо. Аз не съм съм привърженик на абортите, но жена ми, ако забременее и установим, че е повече от 1 кандидат бебе - ще настоявам за аборт. Дума да не става пък за шест. Лично мнение. Чисто икономически не смятам, че в България е възможно да се отглеждат нормално повече от 2 деца. В повечето случаи и едно е трудно да се отгледа. Аз самият нямам личен опит с гледането на деца. И не на последно място в момента не мога да си позволя лукса да отглеждам дете.
Имам малка племенница - още няма година. И като се видя напоследък с братовчед ми и жена му си говорим най-вече за нея. И имам някаква представа от цени, грижи и всичко свързано с отглеждането на един малък човек. И е притеснително. Защото тук би било проблем едно нормално семейство да отгледа шест деца. Всъщност предполагам, че навсякъде би било проблем. Дори в Италия или другаде в западна Европа. Но всеки сам решава за себе си. Това са личните ми възгледи. Моля не ме съдете за тях. Все пак казах, че всеки има право на мнение и наистина го мисля.
Друго ми направи впечатление в тази новина. В статията пише, че това се е случвало за последно през 2003 г. Това значи ли, че и преди 2003 г. се е случвало? Това да не е някаква италианска традиция? А какво правят вместо секс в Италия, че е такъв резултата?
И друго нещо ми направи впечатление в тази статия - теглото на дечурлигата. Не съм експерт, но ми се струват много "леки". Обикновенно бебетата са по 1-2-3-4 и дори 5 кг. Аз специално за пръв път чувам за бебета под един килограм. И просто се чудя дали като пораснат ще бъдат абсолютно нормални хора с всички човешки възможности пред тях или ще са ощетени от природата по някакъв начин?
Всеки е чувал израза "Виж Рим преди да умреш". С най-различни модификации. Ако реша да "видя" Рим преди да умра - със сигурност ще си нося много кондоми. И ще се опитам да се въздържам от секс. А, ако все пак се случи - ще използвам всякакви предпазни средства освен кондомите. Защото шест деца са плашещо много.


Тагове:   Накратко,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 571823
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!