Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2010 19:50 - НАПъни
Автор: thunderbg Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 641 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 04.02.2010 19:52


Преди няколко дена писах за проблемите със сайта на НАП. И как всички дружно сме се превърнали в хакери и всякаква друга напаст, защото сме искали да го отворим. Днес ми се наложи да се НАПъна на живо да подам една декларация. Отидох в "кварталната" дирекция на НАП - срещу МВР, на улица 6-ти септември. Квартална, защото живея на няколкостотин метра от нея.
С изненада установих, че през последната една година там са оборудвали етажа с гишетата и въобще за работа с клиенти със система за билетчета подобно на тази в ДСК (а може би и в други банки). Цъкнах набързо по тъч скрийна и машинката изплю един билет насреща мигайки недружелюбно. Погледнах го с интерес и установих, че съм номер 869 и преди мен има чакащи 77 души за услугата. Препсувах си късмета и всички роднини от женски пол на тия 77 души и си зачаках. След около час чакане излезе номер 868. Почувствах се като в бинго зала - точно по същия начин излизаха съседни номера на този, който чаках да чуя и точно по същия начин ги псувах, като излезат. След малко излезе и 870. Аз продължих да храня системата им наум. Последваха абсолютно всички номера започващи с 86 и повечето номера започващи с 87. Аз съответно се изнервих изключително много.
Най-накрая след около 75 минути чакане излезе и моя номер. Отидох на гишето и зададох съвсем елементарен въпрос. Съществото отсреща (неопределен пол) ме загледа с интерес. Чу се някакво неопределено мучене, което постепенно се трансформира в родна реч и получих някакъв отговор. На съвсем друг въпрос, който нямаше нищо общо с моя. Повторих си въпроса с повече пояснения и обяснения, говорейки бавно, изразително и наблягайки с по-различна интонация на ключови думи. Съществото кимна с разбиране и отново започна да мучи. Този път успя да трансформира звуците в правилния отговор, но допълнително ме затрупа с още 5 пъти по толкова ненужна за мен информация, която естествено нямаше (почти) нищо общо с моя конкретен въпрос. Сам си бях виновен де - май прекалено много обяснения бях дал.
Самата процедура по даването на декларацията ми отне около 1 минута. И това ме наведе на мисълта, че от 45 гишета работещи с гражданите за различните услуги очевидно само това се занимава с приемане на декларации. Защото няма друго обяснение как при 77 чакащи преди мен аз чаках около 75 минути за операция отнемаща 1 минута. А всъщност докато извикваха хората на кое от тия 45 гишета да отиват чувах номерата на не повече от 15 гишета. Останалите 30 сякаш не съществуваха.


Тагове:   декларация,   НАП,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 571532
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!