Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2010 22:57 - Накратко, 10.01.19, II
Автор: thunderbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1406 Коментари: 0 Гласове:
1



Това продължение на предишният ми днешен пост в голяма част е пряко свързано с него. Става дума за "ЦИТАТ НА ДЕНЯ от Яне Янев". Принципно съм развил рефлекс като му видя името на Яне да отварям материала единствено за да се посмея, но в случая ми се струва, че особено в първата част на поредното си гръмко изказване е доста прав. Всъщност това ми се струва за целия цитат, но за първата съм убеден, защото съвпада и със собствените ми наблюдения върху политиката на ГЕРБ и лидера им.
И още една новина днес успя да привлече вниманието ми - "Козел проникна с взлом в стрип клуб". Няма какво да й се коментира и анализира. Животното е искало да изплакне поглед и се е юрнало с рогата напред към правилното място. Жалко само, че е било затворено точно тогава... На мен поне би ми било любопитно как ще поставя в бельото на танцьорките банкноти. :)


Тагове:   Накратко,   оставка,   козел,   Желева,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 572188
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!