Постинг
04.02.2010 19:50 -
НАПъни
Автор: thunderbg
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 640 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 04.02.2010 19:52
Прочетен: 640 Коментари: 0 Гласове:
1
Последна промяна: 04.02.2010 19:52
Преди няколко дена писах за проблемите със сайта на НАП. И как всички дружно сме се превърнали в хакери и всякаква друга напаст, защото сме искали да го отворим. Днес ми се наложи да се НАПъна на живо да подам една декларация. Отидох в "кварталната" дирекция на НАП - срещу МВР, на улица 6-ти септември. Квартална, защото живея на няколкостотин метра от нея.
С изненада установих, че през последната една година там са оборудвали етажа с гишетата и въобще за работа с клиенти със система за билетчета подобно на тази в ДСК (а може би и в други банки). Цъкнах набързо по тъч скрийна и машинката изплю един билет насреща мигайки недружелюбно. Погледнах го с интерес и установих, че съм номер 869 и преди мен има чакащи 77 души за услугата. Препсувах си късмета и всички роднини от женски пол на тия 77 души и си зачаках. След около час чакане излезе номер 868. Почувствах се като в бинго зала - точно по същия начин излизаха съседни номера на този, който чаках да чуя и точно по същия начин ги псувах, като излезат. След малко излезе и 870. Аз продължих да храня системата им наум. Последваха абсолютно всички номера започващи с 86 и повечето номера започващи с 87. Аз съответно се изнервих изключително много.
Най-накрая след около 75 минути чакане излезе и моя номер. Отидох на гишето и зададох съвсем елементарен въпрос. Съществото отсреща (неопределен пол) ме загледа с интерес. Чу се някакво неопределено мучене, което постепенно се трансформира в родна реч и получих някакъв отговор. На съвсем друг въпрос, който нямаше нищо общо с моя. Повторих си въпроса с повече пояснения и обяснения, говорейки бавно, изразително и наблягайки с по-различна интонация на ключови думи. Съществото кимна с разбиране и отново започна да мучи. Този път успя да трансформира звуците в правилния отговор, но допълнително ме затрупа с още 5 пъти по толкова ненужна за мен информация, която естествено нямаше (почти) нищо общо с моя конкретен въпрос. Сам си бях виновен де - май прекалено много обяснения бях дал.
Самата процедура по даването на декларацията ми отне около 1 минута. И това ме наведе на мисълта, че от 45 гишета работещи с гражданите за различните услуги очевидно само това се занимава с приемане на декларации. Защото няма друго обяснение как при 77 чакащи преди мен аз чаках около 75 минути за операция отнемаща 1 минута. А всъщност докато извикваха хората на кое от тия 45 гишета да отиват чувах номерата на не повече от 15 гишета. Останалите 30 сякаш не съществуваха.
С изненада установих, че през последната една година там са оборудвали етажа с гишетата и въобще за работа с клиенти със система за билетчета подобно на тази в ДСК (а може би и в други банки). Цъкнах набързо по тъч скрийна и машинката изплю един билет насреща мигайки недружелюбно. Погледнах го с интерес и установих, че съм номер 869 и преди мен има чакащи 77 души за услугата. Препсувах си късмета и всички роднини от женски пол на тия 77 души и си зачаках. След около час чакане излезе номер 868. Почувствах се като в бинго зала - точно по същия начин излизаха съседни номера на този, който чаках да чуя и точно по същия начин ги псувах, като излезат. След малко излезе и 870. Аз продължих да храня системата им наум. Последваха абсолютно всички номера започващи с 86 и повечето номера започващи с 87. Аз съответно се изнервих изключително много.
Най-накрая след около 75 минути чакане излезе и моя номер. Отидох на гишето и зададох съвсем елементарен въпрос. Съществото отсреща (неопределен пол) ме загледа с интерес. Чу се някакво неопределено мучене, което постепенно се трансформира в родна реч и получих някакъв отговор. На съвсем друг въпрос, който нямаше нищо общо с моя. Повторих си въпроса с повече пояснения и обяснения, говорейки бавно, изразително и наблягайки с по-различна интонация на ключови думи. Съществото кимна с разбиране и отново започна да мучи. Този път успя да трансформира звуците в правилния отговор, но допълнително ме затрупа с още 5 пъти по толкова ненужна за мен информация, която естествено нямаше (почти) нищо общо с моя конкретен въпрос. Сам си бях виновен де - май прекалено много обяснения бях дал.
Самата процедура по даването на декларацията ми отне около 1 минута. И това ме наведе на мисълта, че от 45 гишета работещи с гражданите за различните услуги очевидно само това се занимава с приемане на декларации. Защото няма друго обяснение как при 77 чакащи преди мен аз чаках около 75 минути за операция отнемаща 1 минута. А всъщност докато извикваха хората на кое от тия 45 гишета да отиват чувах номерата на не повече от 15 гишета. Останалите 30 сякаш не съществуваха.
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 1084
Блогрол
1. Батето
2. 0rth0d0x
3. Вицове :D
4. gothic
5. dzver
6. Комитата
7. Юруков
8. Нервната
9. Йордан Матеев
10. Иван Бедров
11. Циничният
12. Бого
13. Кака Сийка
14. д-р Филипов
15. Road tales
2. 0rth0d0x
3. Вицове :D
4. gothic
5. dzver
6. Комитата
7. Юруков
8. Нервната
9. Йордан Матеев
10. Иван Бедров
11. Циничният
12. Бого
13. Кака Сийка
14. д-р Филипов
15. Road tales