Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2013 21:21 - Прозявката е начина, по който тялото ти казва, че остава само 10% от батерията…
Автор: thunderbg Категория: Забавление   
Прочетен: 4003 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image


- Прибирам се вчера, а жена ми намира червило по ризата ми… лудница, не ме остави на мира!
- Не се учудвам.
- И като почна да ми мрънка - и аз искам такова червило, и аз искам такова червило…



image


Наркоман пита непознат от улицата:
- Извинете, днес четвъртък ли сме?
- Не - отговаря човекът. Днес сме събота.
- Значи утре е четвъртък.
- Не. Утре е неделя, господине.
- О, значи вчера е било четвъртък?
- Не. Вчера беше петък.
- Е-е-е - натъжил се наркоманът. Значи няма да има четвъртък, така ли?



image


Малко момченце казва на баща си:
- Тате, а пък мама е по-добра шофьорка от теб!
- Стига, бе! И защо смяташ така?
- Ами защото, вчера успя да мине поне 15 километра на ръчна, а ти не можеш…



image


- Животът е като стълба на кокошарник!
- Защо бе?
- Защото е къс и осран.



image


- По какво се различават бялата крава и черната крава?
- Бялата крава вика “Мууууу”, а черната “Мууууу, mother fucker”.



image


Американец французин и Бай Ганьо се возят във влак. При тях влиза мадама. По едно време мадамата пръднала. Французинът веднага се направил на джентълмен:
- Извинете ме! - казал французина.
След малко оная пак се изпуснала.
- Моля, да ме извините! - казал американеца.
На българина му се допушило и казал:
- Ей момчета аз отивам да пуша, ако тая се насере да знаете, че съм аз.



image


Българин и швейцарец се карат кой език е по-труден:
- Ние – казал швейцарецът – пишем “ich bin”, а произнасяме “иш бин”.
- А пък ние – гордо заявил българинът – пишем “какво”, а произнасяме “Ъ”.



image


Едно момиченце попитало баба си:
- Бабо, какво е любовник?
Бабата се плеснала по челото, отворила гардероба и оттам изпадал един скелет.



image


Младеж пита момиче, с което наскоро се е запознал:
- А знаеш ли каква е разликата между консервата и пениса?
- Не.
- В такъв случай може ли да те поканя на вечеря.



image


Хомосексуалист влиза в магазин и казва на продавача:
- Една палка салам.
- Да ви я нарежа или я искате цяла?
- Да я нарежеш? Абе, моят задник, да ти прилича на касичка?



image


Двама приятели стоят и си говорят:
- Защо си толкова замислен? – пита единият.
- Снощи, се прибрах след работа, отварям гардероба… и какво да видя… един гол мъж стои вътре.
- Е, не си първият, на когото му се случва.
- Да, ама аз не съм женен…



image

image

image

image

image


Тагове:   хумор,   meme,   снимки,   забавление,   вицове,   thunderbg,


Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 569102
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!