Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2013 22:05 - тя беше в седмия месец от щастие…
Автор: thunderbg Категория: Забавление   
Прочетен: 2670 Коментари: 1 Гласове:
6

Последна промяна: 15.08.2013 22:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image


- Жена, като ми се припие бира - да ме събудиш!
- Е аз откъде да знам кога ще ти се припие?
- Няма проблем, ти само ме събуди!



image


Мъж е на преглед при сексолог:
- Докторе, жена ми има много странна реакция при оргазъм…
- Не се притеснявайте, много жени в такъв момент крещят, стенат, драскат, някой даже се мятат…
- Аз точно за това докторе, моята просто преглъща и ме гледа някак си с обида…



image


Баща към сина си:
- Ако някога… докато си върху някое момиче забележиш, че очите й имат особен блясък… устните й са влажни и чувствени, а тялото й трепери като есенен лист в ръцете на вятъра… незабавно слез от нея и бягай! Това е малария!



image


- Знаете ли по какво си пада най-много една баба?
- По стълбите.



image


Мъж кандидатства за работа в частна фирма и му дават да попълни въпросник. Един от въпросите е “Осъждан ли сте?” Мъжът решително вписва “не”.
Следващият въпрос гласи: “Поради какви причини?”. Човекът се колебае малко и вписва:”Не успяха да ме хванат.”



image


Дете пита баща си:
- Тате, откъде идват всичките тези милиони бактерии в тоалетната, които Доместос убива?
- От Активията на майка ти!



image


Киркор бил оптимист, а Гарабед песимист. Срещнали се, поговорили се, и на изпращане Гарабед казал:
- Сбогом, Киркор.
- Ама защо така “сбогом”, много черногледо!
- Ами знае ли човек… Може например да умреш и повече да не те видя. Или, напротив, да ослепееш и ти мен повече да не ме видиш.



image


По време на комунизма. Върви си един обикновен човек из Москва, оглежда магазините и си мърмори:
- Сирене няма… яйца няма… месо няма… мляко няма…
Идва до него милиционер и му казва:
- Ако не млъкнеш веднага, ще те ударя с пистолета по главата!
- Стига бе, и патрони ли вече няма?



image


Влюбени се разхождат вечер под лунната светлина. Изведнъж, гледайки към звездното небе, момичето пита с нежен глас:
- Скъпи, знаеш ли къде е Голямата мечка?
Младежът с раздразнен тон отвръща:
- Скъпа, огледай се, виж колко прекрасна е нощта! Защо отново искаш да си говорим за майка ти?



image

image

image

image


Тагове:   хумор,   meme,   снимки,   забавление,   вицове,   thunderbg,


Гласувай:
6



1. thunderbg - Извинявам се
15.08.2013 22:10
за закъснението тази вечер...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 569198
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!