Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2013 21:49 - На Катето и харесваха брутална четина, мирис на тютюн и груби ръце, но мъжът й упорито я караше да се поддържа…
Автор: thunderbg Категория: Забавление   
Прочетен: 1383 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image


- Значи, докторе, вчера пихме водка с едни приятели. Като свърши, почнахме да пием вино. Като изпихме виното - намерихме един коняк и него го изпихме. После дойде един приятел и донесе каса бира… А, после се натрових от някакви бисквити!


image


Понеделник сутрин. Мъж чака автобус на спирката. Стои си мрачен и си мисли: “Животът - кофти работа, жената - кучка, хората - само използвачи…” 
Зад него стои неговият ангел с бележник и записва: 
"Животът - кофти работа, жената - кучка, хората - само използвачи… Странно, отново същото… е, щом това си пожелава, трябва да се изпълнява".



image


Има пет причини, заради които жените си купуват рокли.
1. За да се харесат на съседа.
2. За да вбесят съседката.
3. Защото никой няма такава.
4. Защото всички носят такива.
5. Защото…



image


- Обвиняеми, как се осмелихте да влезете в чужда квартира посред нощ? – пита съдията.
- Когато миналия път ме съдихте, ми казахте: “Обвиняеми, как се осмелихте да влезете в чужда квартира посред бял ден?” Е, аз кога да работя?



image


Дело за кражба на лека кола, адвокатът на обвиняемия пита тъжителя:
- Вие уверен ли сте, че именно обвиняемият е откраднал вашата кола?
- След като изслушах вашата защитна реч, започнах да се съмнявам имал ли съм въобще кола.



image


Подчинен започва разговор с шефа си:
- Работя от дълги години във фирмата и досега не съм искал увеличение на заплатата.
- Точно затова работите от толкова време.



image


Дъщеря се кара с баща си. Накрая предлага компромис:
- Добре, татко - аз няма да кажа на мама, че си харчиш половината заплата за секстелефони, ако ти не й кажеш как съм разбрала…



image


- Тате, думите “трудно”, “сложно” и “тежко” синоними ли са?
- Не, синко! Трудно е да се откажеш от предложение да пийнеш. Сложно е да прецениш оптималната си доза. А тежко е на другата сутрин…



image


На международен панаир руски специалист обяснява предимствата на волгата:
- Вижте каква красива и луксозна кола!
- А колко гори?
Руснакът го поглежда и продължава:
- Изключително меко вози! Можете да пътувате 1000 км и нищо да не усетите!
- А колко гори?
Руснакът си знае своето:
- Елегантен външен вид…
- А колко гори?
- А вие защо биете негрите?



image


Новобранец се жалва на началството:
- Господин старшина, вижте каква униформа са ми дали – панталоните до колене, шубата до земята, ръкавите на ризата къси, кубинките 8 номера по-големи, направо ужас…
- Всичко е наред, войнът е длъжен да внушава страх!



image


- Искаш ли да ми станеш жена, мила?
- С удоволствие. Но аз съвсем не съм хубава!
- Няма значение. През деня си на работа, а през нощта и без това е тъмно.



image


- Отчаяна съм! Веднага след сватбата Иван спря да ми обръща внимание!
- Тогава се разведи с него!
- Защо да се развеждам с Петър?



image

First world problems
image
image

Philosoraptor
image

Uncategorized
image

Uncategorized
image


Тагове:   хумор,   meme,   снимки,   забавление,   вицове,   thunderbg,


Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 566176
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!