Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2013 20:47 - Жените симулират оргазъм, защото си мислят, че на мъжете им пука…
Автор: thunderbg Категория: Забавление   
Прочетен: 2232 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image


Двама пияни си говорят:
- Да ти викам ли такси?
- Викай ми както си искаш.



image


Разбойник насочва пистолет към самотна жена на улицата:
- Давай парите!
- Хе, ама тоя пистолет не е ли воден?
- Именно. Само си помисли какво ще стане с грима ти като те напръскам.



image


Чувствате се остаряла? Грозна? Дебела и непривлекателна? Няма страшно! Подарете бутилка водка на мъжа си и веднага ще си върнете предишната младост и привлекателност!


image


Събрал Хан Кубрат своите синове и се приготвил да им разкаже притчата за стрелите. Обаче като се огледал, не могъл да ги открие. Викнал на най-малкия, Аспарух:
- Аспарух, донеси ми колчана със стрелите!
- Добре ювиги, но къде са? - попитал Аспарух.
- Виж ей там, до сандъка с плочите на Лили Иванова.



image


На противоположните краища на земното кълбо, двама мъже правят съвсем различни неща, но си мислят за едно и също.
Единия ходи по въже опънато между два небостъргача, а другия се е отпуснал, докато 86 годишна бабичка му прави свирка.
Какво си мислят ли?
"Не гледай надолу! Не гледай надолу!"



image


Две жени си говорят и едната се хвали:
- Моят мъж вчера като го пратих на баня и се изкъпал със сапун "Идеал" и вечерта като се прибра и като ме метна - идеален секс правихме.
- И аз трябва да пробвам с моя. - вика втората.
След няколко дни пак се срещат и първата вика на втората:
- Кво стана - помогна ли?
- Мани, мани. Пратих го моя хайванин на баня, а той да вземе, че да се изкъпе с шампоан "Бебе".
- И кво стана после?
- Прибра се, цяла вечер ми смука циците, накрая се уригна, напика се и заспа.



image


Пърдете братя без стеснение не се измъчвайте при зор.
Защо ви е ограничение там гдето нужен е простор?

Пърденето е ценно качество и имай винаги предвид,
че то е здраво доказателство, че нямаш ти гастрит.

Пръднята е физиология и рядък кавалерски жест,
в нея няма демагогия, а доблест, рицарство и чест.

Пръднята братя е дар божествен, че само здравии гъз пърди,
а щом е гръмка и тържествена тя никак не смърди.

Защо ви трябва да се стискате пръднете с пълен глас,
с тон, с тембър, както искате тенор, сопран или пък бас.

Пръднята братя е изкуство, прекрасен музикален дар
кога пърдиш, пърди със чувство, с квалификация и чар.

Пръдни и ти веднъж в живота, другарко, без да се срамиш
аз знам, че всяка нощ в леглото ти от стеснение фъстиш.

Пръдни и ти другарко, здраво пръдни с мен в ритъм
и виж създали сме в държавата цял самодеен колектив.

Пръднята е облекчение в хранителния ни режим,
за туй без свян и притеснение пърдете да се напърдим!



image


Пена отишла в града при сексолог.
- Докторе, един мъж не може да ме задоволи.
- Пробвай с двама.
- И двама не могат.
- Тогава пробвай с трима.
- Пак не става.
- С десет пробвай при това положение!
- И с десет съм пробвала, пак не става.
- Ти си направо феномен!
- Феномен? А така, и аз мислех че съм нещо такова, а не курва, както говори цялото село…



image


Вчера труп на агент по недвижими имоти е бил открит в тих, спокоен район, с добри комуникации, на пет минути от метрото, нуждае се от леко освежаване.


image


Бивша и настояща спорят:
- Той е дебел!
- Той не е дебел!
- Той е дебел, казвам ти!
- Абе, не е дебел!
- Той е дебел, повярвай ми!
- Ама как ще е дебел, ма! На теб ти е малка устата!



image


Правителството обяви, че с оглед на политическата си позиция, ще промени емблемата си с нова: презерватив.
Презервативът ограничава производството, унищожава следващото поколение и Ви дава усещане за сигурност, докато всъщност Ви прекарват.



image


Един селски петел попада пред витрината на грила и изведнъж се наперва, наплюнчва гребен и казва:
- Ало, на батко пиленцата, не сте ли вече големички да се возите голички на въртележката?



image

image


Тагове:   хумор,   meme,   снимки,   забавление,   вицове,   thunderbg,


Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 569507
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!