Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2013 20:28 - Десантчикът може да развие скорост до 280 километра в час, ако не му се отвори парашута. По-висока скорост може да развие само сапьорът.
Автор: thunderbg Категория: Забавление   
Прочетен: 7883 Коментари: 0 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image


Прибирам се вкъщи, а жената ме посреща само по секси бельо. И ми подава две въженца и казва възбудено:
- Вържи ме и прави каквото искаш!
Вързах я и отидох за риба…



image


Телефонът в туроператорска агенция звъни:
- Добър ден, за Египет продавате ли билети?
- Разбира се.
- А за кои курорти?
- Хургада, Шарм-ал-шейх, Таба, Нувейба…
- Точно така, Нувейба става!
- Кога се каните да летите?
- Да летя ли? Не бе, решавам кръстословица.



image


- Как се запозна с жена си?
- Пътувам си аз в трамвая, срещу мен симпатично момиче. И изведнъж контрола. А тя няма билет, аз като галантен кавалер й платих глобата.
- И после?
- После все същото - продължава да си пътува без билет, а аз като последния глупак плащам глобите.



image


Пристига един полицай на работа гол. Питат го:
- Какво става, Васко, защо идваш гол?
- Ами… вчера отидох на нощен клуб…
- Е и?
- Ами, танцуваме, натискаме се, всичко е нормално…
- И?
- И изведнъж диджеят спира музиката и казва: „Сега ще изгасим светлината за 30 сек. И мъжете да се съблекат!“
- ?
- Включват светлината след 30 сек. – всички мъже сме голи! Чудничко!
- А после?
- Диджеят пак се обажда: „Сега ще изгасим светлината за 30 сек. И всички дами да се съблекат!“
- !
- Включват светлината и всички дами са голи!
- Невероятно! А след това?
- После диджеят каза: „Сега ще изгасим светлината за 30 мин. И мъжете да започват работа!“
- И ти…
- И аз дойдох на работа.



image


Момче и момиче се возят в раздрънкана Жигула.
Момчето:
- Ако вдигна 200 километра, ще се съблечеш ли?
Момичето, гледайки раздрънканата Жигула, се съгласило. Момчето вдигнало 200 и момичето какво да прави се съблякло голо. Момчето се загледало в перфектното тяло на момичето и се блъснали в едно дърво. Момчето останало заклещено в колата и извикало на приятелката си:
- Иди да потърсиш помощ!
Момичето:
- Ами как, като съм чисто гола?
Момчето:
- Закрий си оная работа с обувката ми.
Отишло момичето на магистралата да търси помощ и един ТИР спрял.
Момичето:
- Моля ви, помогнете ми! Приятелят ми се заклещи!
Тираджията погледнал към обувката и казал:
- Ми, като гледам докъде е влезнал, едва ли ще мога да му помогна.



image


В магазина мъж към продавачката:
- Здравейте, ще искам, моля, три кашона водка, 5 каси бира, два кашона вино и 30 опаковки презервативи.
- Ето, заповядайте.
- Благодаря.
- Господине, почакайте!
- Какво има?
- Вземете ме с вас?



image


Срещат се две планети:
- Какво ново ?
- Ами… Май съм прихванала разумен живот.
- А, дреболия, и аз съм го карала. Шест-седем хилядолетия и отминава само. Ще вдигнеш малко температура; за кратко, може и повече ако заразата сама стигне до термоядрена реакция. Ако се лекуваш на стадия на античността, обикновено започва ремисия. За профилактика взимам по три астероида на хилядолетие след всеки ледников период и нямам проблеми.



image



Майката:
- Къде скита до толкова късно снощи?
Иванчо:
- Ходих на стриптийз.
Майката го плясва зад врата с думите:
- Видя ли нещо, което не трябваше да виждаш?
- Да, видях тате.



image


Регистриран разговор между испанци и американци на честота ххх - „Извънредни ситуации на море” на навигационния канал 106 в пролива Финистер (Галиция).
16.10.1997 г.
Испанци: (смущения)… Говори А-853, моля завийте 15 градуса на юг за избягване на сблъсък с нас. Вие се движите точно към нас, разстояние 25 мили.
Американци: (на фона на смущения)… Съветваме ви да завиете 15 градуса на север, за да избегнете сблъсък с нас.
Испанци: Отрицателен отговор. Повтарям, завийте 15 градуса на юг за избягване на сблъсъка.
Американци: (друг глас) С вас разговаря командирът на кораб на Съединените Американски Щати. Завийте 15 градуса на север за избягване на сблъсъка.
Испанци: Не смятаме предложението ви нито за възможно, нито за адекватно, съветваме ви да завиете 15 градуса на юг за да не се блъснете в нас.
Американци: (с повишен тон) С ВАС РАЗГОВАРЯ КАПИТАН РИЧАРД ДЖЕЙМС ХОВАРД, КОМАНДИР НА САМОЛЕТОНОСАЧА USS LINCOLN, ОТ ВОЕННОМОРСКИЯ ФЛОТ НА СЪЕДИНЕНИТЕ АМЕРИКАНСКИ ЩАТИ, ВТОРИЯТ ПО ГОЛЕМИНА КОРАБ НА АМЕРИКАНСКИЯ ФЛОТ. СЪПРОВОЖДАТ МЕ 2 КРАЙЦЕРА, 6 ЕСКАДРЕНИ МИНОНОСЕЦА, 4 ПОДВОДНИЦИ И СНАБДИТЕЛНИТЕ КОРАБИ. АЗ НЕ ВИ СЪВЕТВАМ, А ВИ ЗАПОВЯДВАМ ДА ИЗМЕНИТЕ КУРСА СИ 15 ГРАДУСА НА СЕВЕР. В ПРОТИВЕН СЛУЧАЙ ЩЕ БЪДЕМ ПРИНУДЕНИ ДА ВЗЕМЕМ НЕОБХОДИМИТЕ МЕРКИ ЗА ОСИГУРЯВАНЕ НА БЕЗОПАСТНОСТТА НА НАШИЯ КОРАБ. МОЛЯ ВИ, ВЕДНАГА СЕ РАЗКАРАЙТЕ ОТ КУРСА НИ!
Испанци: С вас говори Хуан Мануел Салас Алкантара. Ние сме двама. Съпровождат ни кучето, вечерята, 2 бутилки бира и канарче, което сега спи. Подкрепят ни радиостанция „Cadena Dial de La Coruna” и канал 106 „Извънредни ситуации на море”. Не се каним да завиваме наникъде, като се има предвид, че се намираме на сушата и се явяваме фар А-853 на пролива Финистер, на галицийския бряг на Испания. Нямаме никаква представа на кое място по големина сме сред испанските фарове. Можете да предприемете всички шибани мерки, които считате за необходими и да направите, каквото си искате за осигуряване на безопасността на шибания си кораб, който ще стане на трески на скалите. Затова още веднъж настоятелно ви препоръчваме да направите най-смисленото: да промените курса си с 15 градуса на юг за избягване на сблъсъка.
Американци: ОК, прието, благодаря.



image


Пенсионер си карал ладата. Нов Mercedes S класа му се изпречил, дядото опитал да го заобиколи, но забил във вратата му. Слиза огромна мутра, хваща дядката за ревера, вдига го и изревава:
- Некролог, ш’те пребия. Имаш ли 10 000лв. да ми платиш ремонта?
- Откъде с тази пенсия 150лв.? Нямам!
- Деца имаш ли, някой да плати?
- Имам син. Той ще оправи нещата.
- Какво работи?
- Дресьор на делфини.
- Ха ха ха, смешник! Обади му се и ми го дай!
Набрал дядото и докато каже "ало", мутрата взел телефона:
- Алоу, треньорчето. Имаш 30 мин. да донесеш 10 бона, иначе ти е спукана работата! Разбра ли?
- Идвам! - отвърнал човека.
След 10 минути спрял микробус, излезли няколко човека с качулки и смазали мутрата от бой.
Един от тях свалил качулката отишъл при стареца и му прошепнал:
- Тате, колко пъти да ти повтарям, че не съм дресьор на делфини, а треньор на тюлени!



image


Един хазяин си търси наематели. Решава да отиде при брокер и му обяснява, че иска тихи хора, защото на долния етаж живее той със семейството си и не иска постоянно някой да му тропа. Обаче брокерът все му намирал некви хеви грънч траш и тем подобни метъли, които само тропали по барабаните и дращели по китарите, и хазяинът изкукуригал най-накрая и отишъл при брокера:
- Абе, ти, да те еба у гъза, що не вземеш да ми пратиш един цирк горе, белким малко по-тихо стане?
- Споко - отговорил брокерът - сега съм ти намерил едни, че муха да жужне, ще се чуе.
Така и станало. Отишли да живеят на горния етаж над хазяина едно семейство глухонеми. Мъж, жена и тъща. Хазяинът много се зарадвал. Една седмица живели хората горе и наистина нищо не се чувало. Втора седмица живели - вярно муха да жужне, ще се чуе. Трета седмица - семейството все едно било погребано живо. На четвъртата седмица обаче хазяинът се попритеснил какво става с тия хора и решил да им отиде на гости да ги види, пък и да им каже да не се притесняват, че и чиния да счупят, не е болка за умиране. Качил се той и звъни на звънеца, обаче те нали глухонеми и не чуват. Решава хазяинът да вземе ключа и да влезе направо. Така и направил. Влязъл вътре и какво да види: Жената гола до кръста и се пляска с пачка пари по циците, мъжът хванал тъща си на задна и яко я опъва, а на всичкото отгоре и разтворил един чадър над нея. Хазяинът се облещил, щял да повърне при гледката на косматите цици на жената и решил веднага да ходи да се разправя с брокера.
- Ей, смотаняк грозен, да те еба в гъза, животно проклето, да ти се роди таралеж, та да не можеш да си погалиш детето, майка ти стара, ти кви ми ги прати на мен бе? Някви съвсем за лудницата… (и му разправил какво станало).
- Споко - казал съвсем спокойно брокерът - те така си говорят.
- Абе какви ми ги говориш? Как така си говорят? - почудил се хазяинът.
- Ми, ето така… Жената казала: "Ходи’ да купиш мляко!", а мъжът отговорил: "Да ти еба майката ма, не виждаш ли, че дъжд вали?"



image


- Защо така се изгърбваш, като ходиш?
- Кабелите на слушалките са ми къси.



image


Влиза един 60 кг нинджа в асансьора и гледа един огромен негър. Черният поглежда надолу и казва:
- 210 см, 160 кг, 39 см пенис, 2 кг тестиси, Търнър Браун.
Нинджата припада. Големият негър се навежда, бие му шамарчета, свестява го и го пита:
- К’во стана бе, пич?
- Извинете, ама какво точно ми казахте преди малко?
- Видях, че ме гледаш озадачено и отговорих на въпросите, които най-често ми задават – висок съм 210 см, тежа 160 кг, 39 см пенис, 2 кг тестиси, казвам се Търнър Браун.
Малкият:
- Oх, така кажи бе, човек – аз чух ТЪРН АРАУНД!



image


В Русия вдигат акциза на водката.
Синът радостно се обръща към баща си:
- Тате, нали сега по-малко ще пиеш?
- Не, татковото, сега ти по-малко ще ядеш!



image


- Искам да ми направите копие от личната карта!
- А шлем и лък от шофьорската книжка не искаш ли?



image


Задължения на домашната котка:
1. Котката е длъжна да защитава човека от всички стайни растения.
2. Котката е длъжна да пази човека от обездвижване, като постоянно го заставя да се набира от стая в стая и се навежда да събира, разпилени по пода дребни предмети, чехли и химикалки.
3. Котката е длъжна да придържа здраво със зъби молива на човека, докато той се опитва да пише.
4. Котката е длъжна постоянно да прави ревизия на хладилника, дори човекът да не иска това. Ако не иска, значи крие нещо там и котката е длъжна настойчиво да търси отговор какво е то.
5. Котката е длъжна да бъде в крак с всички технически нововъведения - да помага на човека да пише във Фейсбук от лаптопа, да проверява да не е забравил някой диск в DVD-то и да тества на вкус, за какво служи всеки кабел.
6. Котката е длъжна, ежечасно да проверява през нощта, да не би под завивката на човека да е пропълзяла змия.
7. Котката е длъжна във всеки един момент да е подготвена да изнесе импровизирано цирково представление, като за целта постоянно трябва да тренира изкачване по перде, скокове от корниза към полилея и свободни полети оттам.
8. Котката трябва да помни, че човек рядко си мие ушите и носа, затова когато той заспи e длъжна да се тръшне на главата му и да опита да ги изближе до блясък.
9. Котката е длъжна да помага на човека да застила чаршафите си, като внимава под тях да не останат никакви предмети.
10. Котката знае, че сънят е загубено време, затова ако види спящ човек е длъжна да скочи, от колкото е възможно по-високо, върху корема му, а още по-добре върху главата му.



image


image



Гласувай:
10



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 570273
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!