Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.07.2013 20:51 - Искам на старини да имам приятелка, на която да мога да се обадя и да кажа: "Дърта коза такава, кога ще излезем да потрошим пенсията?"
Автор: thunderbg Категория: Забавление   
Прочетен: 3148 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Стои си един рибар на брега и лови риба. По едно време от водата се показва един крокодил:
- Как е, кълве ли?
- Не.
- Ами що не влезеш да се изкъпеш тогава?



image


Три жени на възраст, си говорят за дъщерите си.
Първата:
- Нашта се омъжи за един германец. Много пари, фабрики, коли имаше. Зимата ходеха Швейцария на почивка… После се разведоха, тя му взе половината пари. Ожени се пак, за друг богаташ. И с него така. Сега май пак е набарала някакъв… Много сме доволни!
Втората:
- Нашта пък, се омъжи за един американец. Е вярно черен, ма много пари, яхти, злато… После и те се разведоха, и тя му взе половината пари. Сега май пак ще се омъжва… Доволни сме!
Третата, замислено рекла:
- Бе тя и нашта е курва, ама не сме доволни!



- И спрете да мастурбирате!
- Защо, докторе, ще ослепея ли?
- Не, смущаваш останалите пациенти в чакалнята.



image


- Какво е задължително да има на стр. 2 от "Ръководство за експлоатация на Запорожец"?
- Разписание на автобусите.



image

Катаджия вижда кола, която минава с 200км/час. Спира колата и иска документите на шофьора, той му отвръща, че няма такива. Катаджията решава да даде шанс на шофьора и му казва:
Ако познаеш верният отговор на въпроса ми те пускам. Шофьора разбира се съгласил. Катаджията го пита:
- Влизаш в един тунел и виждаш два фара какво е това ?
- Еми кола – казал шофьорът.
- Кола, кола , но каква какъв цвят кой кара жена или мъж?- го попитал катаджията.
- Еми не знам – казал шофьорът.
- Еми не знаеш тогава ще ти пиша акт.
- Не, не питайте ме друг въпрос.
- Добре влизаш пак в един тунел и виждаш един фар какво е това?
- Еми това е мотор – казал шофьорът.
- Еми мотор, мотор ама колко кубика каква марка?
- Еми не знам – казал шофьорът.
- Еми тогава ще ти пиша акт.
- Добре, а може ли тогава да ви питам аз един въпрос – попитал шофьорът.
- Питай – казал катаджията.
- Влизаш в един тунел и виждаш една жена с къса поличка чака нещо. Какво е това?
- Еми това е проститутка сигурно – казал катаджията.
- Е, проститутка де проститутка ама дъщеря ти ли, майка ти ли коя?



image



Три малки момченца се хвалят един на друг в детската градина.
Първото:
- Ние вкъщи, сме две деца и всяко си има свой телевизор.
Второто:
- Ние вкъщи, сме три деца и всяко си има свой велосипед.
Третото:
- Ние вкъщи, сме се седем деца и всяко си има свой баща…



image


Мъжа:
- Говориш ми като на идиот.
Жената:
- Говоря така, за да ме разбереш…



image


Мутра отива на лекар:
- Докторе, аз съм дошъл да ме кастрирате!
- Как така да ви кастрирам?
- Абе, дошъл съм да ме кастрираш!
- Ама, как така? Вие сте млад човек. Не мога така да ви кастрирам.
- Абе, слушай к’во! Всички се кастрират и аз ще се кастрирам!
Докторът ще, не ще, направил му операцията. Мутрата излиза от кабинета и приятеля му го пита:
- Какво стана? Ваксинираха ли те?
- Май съм объркал съм думата, брато…



image


Мъж е на преглед при сексолог:
- Докторе, не ми става нещо…. Помогнете ми!
- Ще ви изпиша най-новото лекарство. То е на фосфорна основа.
- Чакай, чакай, ти май не ме разбра, аз искам да го вдигам, не искам да ми свети…



image


- Скъпи моля те изхвърли боклука!
- Изхвърли го ти, нали ти го сготви!


image


Водка с лед разрушава бъбреците.
Ром с лед разрушава черния дроб.
Уиски с лед разрушава сърцето.
Джин с лед разрушава мозъка.
Кола с лед разрушава зъбите.
Очевидно ледът е смъртоносен!
Предупредете приятелите си - разкарайте леда!
Пийте чисто! И не забравяйте - ледът е виновен и за Титаник!



image



Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 569507
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!