Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2013 20:30 - Да ни е честита автомагистрала Тракия, която се казва така, защото е започната по времето на траките.
Автор: thunderbg Категория: Забавление   
Прочетен: 1291 Коментари: 1 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image



Водопроводчикът Иван видял падаща звезда, но в бързината не можал точно да дефинира желанието си. На другия ден получил литрово шише водка с големи цици.


Учителката:
- Деца, кой ще ми разкаже как се размножават таралежите?
Иванчо:
- Много, много предпазливо и внимателно!



image


- Бих искал да се оженя за Вашата дъщеря.
- А достатъчно ли сте обезпечен, за да издържате семейство?
- Мисля, че да.
- Хубавичко си помислете, все пак ние сме 5 човека.



image


Един мъж на преглед при жена лекар-сексолог:
- Докторке, 24 часа в денонощието ми е все нагоре… Може ли нещо да ми дадете?
- Мога да предложа апартамент, храна и 1000 евро на месец.



image


Обява в детска градина:
"Уважаеми родители! Не вярвайте, моля, на всичко, което разказват вашите деца за детската градина! В замяна, ние ви обещаваме да не вярваме на всичко, което децата разказват за вас!"



- Роди ми се син! Накрая след четири дъщери!
- Поздравления! На кого прилича?
- Не знам, в лицето още не сме го гледали.



image


- Мамо, какво е любов?
- Любов, дъще, това е когато пиян и небръснат негодник наричаш “слънчице мое”.



- Тате жени ми се!
- Сине, малък си още, поживей си, пък тогава.
- Неща тате, искам да са женя сега!
Намерили му булка, оженили го, идва след един месец:
- Тате, ебало ми се е бе, не ми се женило…



image


Мъжът вади бутилката с уиски, а жената му кресва:
- Само капка да си пийнал, никакъв секс!
След малко:
- Какво толкова мислиш?
- Хм, чудя се кое е по-добре - 12-годишно уиски или 50-годишна жена.



- Ало, Софийска вода ли е?
- Да, какво обичате?
- От чешмата ми тече вода!
- А… вие какво очаквахте?
- Еми, като гледам сметката, очаквах да е поне Хайнекен!



Махмурлия, събуждайки се сутринта, застава пред огледалото, щрака с пръсти и се чуди. Жена му, минавайки покрай него, го пита:
- Пешо, какво правиш?
- Ааа, верно бе, Пешо беше!



- Тате, искам да се запиша на балет.
- Недей, сине, това е много болезнено изкуство.
- Защо?
- Щото ще ти счупя краченцата!



image


Баща катаджия буди сина си - и той катаджия:
- Ставай, време е да ходим на работа!
- Колко е часът?
- 7:30.
- Ама още е рано бе, тате!
- Как рано? Вече от половин час безплатно карат, гадовете!



image


Тагове:   хумор,   снимки,   вицове,   thunderbg,


Гласувай:
7



1. thunderbg - :)
16.07.2013 06:18
Нещо такова :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 570893
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!