Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.12.2009 09:37 - The company of myself
Автор: thunderbg Категория: Технологии   
Прочетен: 1025 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 29.12.2009 09:39


Ровейки се из интернет попаднах на една малка флаш игричка - The company of myself. В повечето случай игра, която си няма клиент не ми хваща окото, но от друга страна обичам да пробвам новите за мен неща. А малките игрички от типа, който произвеждат на килограм компании като Big fish games и Reflexive arcade определено ми харесват и то много (има много стойностни заглавия).
Още докато зареждаше флаша ми направи впечатление надписа, който заместваше обичайният и постен "Loading". След като зареди останах приятно изненадан и от музиката. Не губих повече време и цъкнах бутона за започване на играта.
И последва малко текстово интро, което също ме впечатли. Започнах да играя и неведнъж допусках грешки четейки коментарите съпътстващи играта. Определено необичайна и не особено празнична тази игра ми помогна да убия не един и два часа на скука.
А най-хубавото е, че като ви омръзне просто можете да затворите прозореца и след няколко часа или дена като се върнете - играта все още помни докъде сте стигнали и ще ви пусне от същото ниво.
На тези, които ще последват примера ми - приятни минути с играта и внимавайте да не започнете да се опитвате да си скочите на сянката.

ПП: Не ме молете за съвет - още не съм я изиграл :)


Тагове:   игра,   флаш,   сянка,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 566136
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!