Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2010 16:24 - Have you ever seen the rain?
Автор: thunderbg Категория: Музика   
Прочетен: 1027 Коментари: 2 Гласове:
3



Вдъхнови ме поста на boristodorov56 - Joan Jett & The Blackhearts.
И така вдъхновен се сетих за едно класическо рок парче, което не съм слушал отдавна:
  Creedence Clearwater Revival - Have you ever seen the rain?

Someone told me long ago, there"s a calm before the storm.
I know, and it"s been comin" for some time.
When it"s over, so they say, it"ll rain a sunny day.
I know, shinin" down like water.

I want to know, have you ever seen the rain?
I want to know, have you ever seen the rain
comin" down on a sunny day?

Yesterday, and days before, sun is cold and rain is hard.
I know, been that way for all my time.
"Til forever on it goes through the circle fast and slow,
I know, and it can"t stop, I wonder.

I want to know, have you ever seen the rain?
I want to know, have you ever seen the rain
comin" down on a sunny day.






Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. panazea - Хе хе,
03.02.2010 16:34
Любимата ми песен!
А ти виждал ли си някога дъжд?
Поздрав!
цитирай
2. thunderbg - Радвам се, че...
03.02.2010 17:01
съм улучил вкуса ти :)
Измежду по-леката музика, която слушам и на мен това ми е едно от най-любимите парчета :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 569424
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!