Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2010 17:57 - Vivacom пусна тарифен план с часове към всички оператори, част 2
Автор: thunderbg Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 701 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 02.02.2010 17:59


Вчера обещах, днес да проверя нещата, които ми се сториха неразбрани с различните видове минути. Очевидно не съм единственият, който се интересува, защото доста хора в магазина питаха точно за това, интересуваха се за подробности и дори подписваха договори. Когато дойде и моят ред знаех, че iPhone и примерно Nexus One не се продават в мрежата на Vivacom, но никой не беше питал защо са 3 вида минути.
Продължавам отново с разглеждането на вчерашния тарифен план. Не съвсем ясното  за мен беше към кои оператори са тези 150 + 150 минути. Днес служителя, с който разговарях ми обърна внимание, че макар и Мтел и Глобул да присъстват в списъка на фиксираните мрежи, това не означава мобилната им мрежа, а само фиксираната такава - все пак и те предлагат стационарни телефони. И съответно тия 30+30 минути към мобилните оператори са само към мобилните мрежи на споменатите два оператора.
Замислих се дали си струва. В личен план съм 50 на 50 за запазване на стария си план към Глобул или преминаване към новия такъв към Vivacom. Направих си равносметка, че тия 150 + 150 минути към стационарни телефони аз реално няма как да ги изговоря - хората, на които се обаждам им звъня на мобилните телефони. Тия 120 + 120 към мобилната мрежа на Vivacom също не мога да ги изговоря реално - не се сещам да имам познат, който да е техен абонат. И в крайна сметка се оказва, че имам едни 30 минути към Мтел и Глобул, а след тях - 0,25 стотинки на минута. Всъщност тази цена не е лоша, но в момента имам над 300 глобулски минути, които ги изразходвам наполовина минимум. И май ще си запазя сегашния план към Глобул и ще си се надявам кротко те да пуснат подобен план скоро.


Тагове:   Mtel,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 570991
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!