Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2012 21:43 - Почти перфектна пролетна идилия
Автор: thunderbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1195 Коментари: 0 Гласове:
3



- Дядо, пролетта дойде!
- Какво??
- Пролетта дойде!
- Какво??
- Котките се ебат!
- А-а-а-а, пролетта е дошла.

и

"Пролет пукна, пролет пукна,   Ние не, ние не.
Вятър духна, вятър духна,
Ние не, ние не."

Разни ей, такива неща ми се въртят в главата тия дни. Едно такова пролетно. Точно след пролетния ми зъбобол и пролетната ми вирусна ангина. Реших да сефтосам за тая година парка. И се понесох натам. Още на вход-изхода на метрото ме посрещна интересна гледка - Made in Ловеч!?

целият постинг



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 566082
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!