Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2010 15:01 - GSM проблеми (не знам коя част вече)
Автор: thunderbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1383 Коментари: 2 Гласове:
4



От известно време обещавам да продължа историята с гаранционното обслужване на мобилният ми телефон. В едно кратко резюме ще разкажа защо го пиша час сега.
Значи за последно като писах се бях консултирал с адвокат, бях подал жалба в КЗП и очаквах отговор. Това се беше случило на 06.07.10 г. На 06.08.10 г. от КЗП са ми изпратили писмото с отговора (очевидно са доста претоварени в отпускарският сезон), което обаче се оказа със сбъркан адрес. Това го установих след няколко телефонни разговора с КЗП и проверки в Колетната служба на Централна поща  (в предни случаи там съм ги получавал) за писмо за моя милост. Писмото било върнато в КЗП, но инспекторката, която обслужвала моята жалба била излязла в отпуска до 30-ти август. На 30-ти август й се обадих, разбрахме се да се видим на 1-ви септември (вчера) и тя ми обясни, че те (КЗП) не разполагат с независим сервиз, където да занесат телефона за експертиза, а след като от магазина са потърсили мнението на втори такъв единственият вариант за мен остава помирителна комисия или да го занеса и платя в 3-ти независим сервиз за експертиза (скъп вариант доколкото разбрах).
Днес се консултирах с адвоката си (затова бях обещал да пиша днес, а не още вчера) и той ме посъветва да продължа да настоявам, че не съм го заливал с течност (особено пък лепкава като кафе или кола както твърдят от вторият сервиз). По-интересното е, че всъщност това твърдение, че съм го заливал не е състоятелно, защото няма химическа експертиза, която да докаже кога телефона е бил залят и дали това не е станало след като съм го оставил в сервиза. Съответно след като телефона не е отворен в мое присъствие за първи път, аз и никое юридическо лице не можем да бъдем сигурни какво е било състоянието му при постъпването в сервиза.
На последно място искам да изложа фактите от моя страна. Телефона се е случвало да бъде намокрен при независещи от мен обстоятелства - дъжд, влага във въздуха. Аз не съм го заливал с никаква течност - особено лепкава (кафе, кола), защото поради здравословни причини от около 3 години избягвам такива напитки. Варианта някой друг да е залял телефона ми е изключен - носех си го на връзка на врата и само вкъщи го свалях. Имам и още един жокер (най-големият), но за него ще пиша след като го използвам, за да не се окаже, че някой от драгите ми читатели е от отсрещната страна.
Продължението на темата предполагам, че ще бъде след около месец, когато получа известието за помирителната комисия и съответно и това мине.

ПП: Понеже темата за потребителските права се оказва, че интересува много от читателите ми искам да уверя, че ще отговоря на всеки въпрос според персоналният ми опит, който съм натрупал в областта и ако давам съвет ще е това, което и аз бих направил. В изключително редки случай, когато нямам достъп до интернет времето за отговор би било повече от 2-3 часа.


Тагове:   gsm,   сервиз,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dorichela - Не се отказвай и отстоявай правата ...
02.09.2010 19:04
Не се отказвай и отстоявай правата си, с теб сме :)
цитирай
2. panazea - Хеййййййййййййййй, Здравейййййййййййййййй,
28.09.2010 13:21
Радвам се , че пишеш ! Аз съм ти на кадем. Да знаеш , че спечелих срещу електрото. Сега фактурата е с 500лв по-малко и ще ми върнат лихвите. Но аз ще ги съдя за пропуснати ползи , морални и материални щети. Нямам ток , нямам интернет ! Ако от това ми зависеше прехраната? На монополистите трябва да е ясно , че свърши тяхното царство. Сега заедно - бой! Днес изключвам телефона си. Вече сме 300 !
Поздрав за теб! Успеееееееееееееееех !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 570671
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!