Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2010 17:24 - 2 в 1 - Глобул и Германос
Автор: thunderbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1534 Коментари: 3 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Нов месец - нова сметка за телефон. Дори и Джулая не прави изключение от това правило. Отидох в кварталният Германос с идеята да оставя двайсетина кинта и да си намаля кредитният лимит, който също да ми отиде към сметката.
След като предният месец ми бяха отказали, защото е "невъзможно да го извършим, поради технически причини" този път бях добре подговен. Бях прекарал поне 20 минути в разговори с операторите на Глобул търсейки обяснение как мога да си увелича кредитният лимит в магазин на Германос и след това в същият този магазин да ми казват, че не мога да си получа 20-те лева обратно на сметката. В крайна сметка оператора ми беше обяснил, че трябва да пусна "молба за освобождаване на депозит" и така подготвен нахлух в магазина. Всичко се разви по познатата процедура. Платих текущата сметка и обясних, че искам да си изтегля увеличеният кредитен лимит и да си го прехвърля също към сметката, защото вече не се нуждая от толкова голям кредитен лимит. И съвсем естествено по лицето на служителя отсреща се изписа недоумение - "Как така тоя тука си позволява да си иска парите?"
Тук започна ходенето по мъките. Служителя отиде да се консултира. Първо с колеги. После с управител. И те му обясниха очевидно, че това, което искам е невъзможно, защото се върна и ме попита дали вече не съм си ги получил парите на сметката без да разбера. Естествено, че не съм ги получил. Глобул случайно няма да ми дадат 20 лева на сметката особено, ако изискват да пиша специална молба, за да си ги получа. Не му го казах с тези думи, но това ми беше идеята. Останах неразбран. До такава степен, че момчето от другата страна на гишето хвана телефона и ползва жокер - обади се на оператор. Отсреща оператора вдигна, а нашият герой започна да обяснява кой е, откъде и защо се обажда. Отсреща оператора видимо отегчен след като го изслуша (не се майтапя) му затвори. Нашият обаче беше набрал скорост и след като му тегли няколко звучни майни избра отново 123 и този път попадна на по-търпелив оператор. Този вече му обясни какво и как е нужно да се направи.
Героят от другата страна на гишето, видимо горд от себе си, след приключването на разговора си с вторият оператор, обясни на колегите си и управителят, че аз да не повярва човек съм имал право (уау клиента не е тъпак и си знае правата). Сега оставаше само да намери формуляра в онлайн системата на Глобул/Германос. Започна търсене в компа, но след 10 минути още нямаше резултат. Последва жокер - да опита колега. След още 10-на минути - още нямаше резултат. Опита и управителят. В крайна сметка трябваше да напиша молбата лично в свободен текст.
И понеже вече бях подобаващо изнервен от половинчасовите разправии забравих да поискам входящ номер на молбата си. Опита ми показва, че най-вероятно няма да има резултат от тази молба заради липсата на входящ номер. Ама след един месец като не получа отговор - ще ги тормозя пак :)



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dorichela - При такива служители, нищо чудно те ...
01.07.2010 17:54
При такива служители, нищо чудно те самите да забравят за входящ номер :):):)
цитирай
2. thunderbg - Мхм
01.07.2010 18:00
Много са зле горките.
Никога не успях да разбера що наемат такива хора.
цитирай
3. анонимен - Germanos
09.10.2010 20:35
Абе хора много сте зле,кат ви се говори нещо не слушате,след това другите ви били виновни.Аз бих ви въртял цял ден в магазина и ще ви направя разногледи!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 566140
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!