Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2010 12:26 - Искате ли да се стоплим?!
Автор: thunderbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 661 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 03.02.2010 12:32


В днешния ми ден ми се налагаше да изляза рано-рано и да отида на зъболекар. За целта бях решил, че най-удобното средство ми е тролей до руски паметник, който да го хвана от попа. Речено-сторено. Когато стигнах на спирката (тази при Дънкин Донътс) вниманието ми беше привлечено от нещо като голям бял плакат, който се вееше свободно закачен на едно дърво до самата спирка. Беше нещо с размери от типа на 70 см на 120 см. На плаката, с големи букви имаше надпис "Искате ли да се стоплим?!" и имаше по-малки надписи, които ни топлят в студени дни като този. Заради минусовите температури и естеството на излизането не бях с фотоапарат и се задоволих да го щракна с телефона. Имаше вятър, тролея идваше и снимката стана ето така:
image
Докато бях на зъболекар и уредите на испанската инквизиция се забиваха в зъбите ми мисълта за тази инициатива наистина ме "стопляше". Бях недоволен от снимката, която бях направил и затова реших на връщане да се отбия и да го снимам като хората. Ето го и резултата:
image
image
Ето такива неща ми оправят деня. Особено, ако се случат в по-ранните часове. И по-късно на каквато и мизерия да стана свидетел успявам да я приема по-добре и по-лесно.
Не съм се занимавал да снимам всички пожелания. Ако сте толкова любопитни - сами ще ги видите, а можете и да допишете.


Тагове:   тролей,   инициатива,


Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 571114
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!