Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2010 10:07 - Накратко, 10.02.01
Автор: thunderbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1063 Коментари: 3 Гласове:
1



Днес новината за мен лично е спирането на няколко от услугите на сайта на НОИ и стартирането им на сайта на НАП. Източник нямам - личното си мнение ще споделя.
Вече от час и половина се НАПъвам да отворя сайта на НАП. Искам да видя как функционират там услугите. НАПъните ми обаче са неуспешни в по-голямата си част. Или зарежда много бавно. Очевидно е, че отдела на НАП за връзките с обществеността си е свършил по-добре работата от отдела им, който се занимава с осигуряването на сървъри и всякаква друга техника. Или просто в Националната Агенция по Приходите нямат достатъчно бюджет, за да си позволят повече интернет.
Ситуацията е критична. Сайта или въобще не зарежда или не успява да зареди напълно отделните елементи. И резултата е трагичен. Ще продължа да НАПъвам през целия ден, но честно казано не мисля, че ще имам успех преди по-късните вечерни часове.


Тагове:   нап,   Накратко,   НОИ,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Аз сайта го открих Зареди се, ама не ...
01.02.2010 10:47
Аз сайта го открих Зареди се, ама не мога да намеря къде да проверя ЗО.
Пуля се , цъкам, пак се пуля, пак цъкам - нищо.
Ако се светнеш - дай моля те линк
цитирай
2. thunderbg - Ами
01.02.2010 11:06
аз дизайн на сайта не виждам и поради това виждам линковете като списък - та по-надолу в средата на тоя списък има "Здравен статус" и отдолу линк "Проверете здравния си статус".
http://www.nap.bg/ospage?id=251 - Това е връзката към "Проверете здравния си статус", ама и нея не мога да я отворя нещо...
цитирай
3. анонимен - Егати и тъпотията - на мен ми дава че ...
01.02.2010 12:18
Егати и тъпотията - на мен ми дава че страницата не същесвува.
Аман от простотии вече
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 566044
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!