Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2010 22:31 - 101 далматинци
Автор: thunderbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1353 Коментари: 2 Гласове:
2



Пиша от 40 дена тук. Очевидно, средно по 2.5 поста дневно. Исках това да е пост 100, обаче бързах да споделя няколко новини и стана пост 101.
Ето нещата, които ми направиха впечатление в тия 40 дена и 100 поста:

- забелязах, че имам редовни и нередовни читатели;
хора, които влизат, когато имат време и хора, които проверяват за новите ми "творения" по няколко пъти дневно;

- забелязах, че повечето ми читатели са анонимни;
повечето, защото това са поне 60% от тях;

- забелязах, че някои от читателите ме махат от следени блогове, други ме добавят;
на първите искам да кажа - извинявайте, ако съм ви разочаровал, а на вторите - не се надявайте, че винаги ще пиша нещата, които ви накараха да ме добавите в следените;

- забелязах, че и това си е особен вид социална мрежа;
възможност за нови приятелства, мнения, гледни точки, а не очаквах точно това, когато започвах да пиша;

- забелязах, че хората избират и харесват изключително различни неща, които да четат;

- забелязах, че може и да се изкара някой лев от рекламките на гугъл - чисто теоретично;
защото гугъл са си запазили правото да ти изтрият акаунта и да не ти го възстановят повече, ако се усъмнят, че ползваш услугата им в разрез от общите условия, с които се съгласяваш при регистрацията (не го установих от личен опит за щастие);

Накрая искам да благодаря. На всички, които:

 - ми помогнаха да се престраша и да почна да си изказвам мнението тук;

- ме четат в тия 40 дена и 100 поста;

- ме подкрепиха с коментар;

- гласуваха за моя блог;

- изказаха мнение (не тук и не като коментар);

- си замълчаха;

- ще продължат да ме четат;

- ще продължат да ме подкрепят с коментарите си;

- ще изкажат мнението си на по чаша кафе или бира с мен;

- ще гласуват за блога ми;

  Благодаря.



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. panazea - Chestito!101 dalmatinzi mi e liubim film!
28.01.2010 00:04
Blogyt ti mi haresva!
Dobre e tvoite priqteli da poglednat i reklamite v dqsno, kakto ste napravq i az! Pozdrav!
цитирай
2. thunderbg - Благодаря
28.01.2010 08:37
:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 570700
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!