Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2010 14:08 - Накратко, 10.01.22
Автор: thunderbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 880 Коментари: 0 Гласове:
2



Едната от днешните новини в края си е пряко продължение на вчерашния ми пост. И всъщност регионалната варненска медия, която я е публикувала потвърждава мойте думи - децата имат нужда от по-строг родителски, учителски и училищен контрол. Става дума за "За варненци тревата станала като кафето и ракията".
Самата новина няма какво да й се коментира. Това са факти и статистика през, която по-голямата част от нас май са минали лично. Аз самият съм пушил трева, пия различни алкохоли и използвам разни химии за убиване на апетит и като хранителни добавки. В интерес на истината кръстницата ми, която се омъжи преди по-малко от година за един холандец съм я помолил да ми купи и донесе при някое посещение в Холандия сладкиши с трева - от тези, които свободно се продават в тамошните coffee shops. Не, че съм зависим или пристрастен - пушил съм няколко месеца трева и определено не бих се нарекъл зависим или пристрастен - просто искам да пробвам, да видя какво е. Би могло да се каже даже, че е с научна цел. Само дето кръстницата ми отказва. Ще трябва да си изврънкам да ме поканят на гости там и като отида лично да ме заведат в някой от тези coffee shops. Обмислих и варианта да си го направя типично по български по домашному - и се сетих за цената на марихуаната тук - за да го направя ще ми трябват поне 100 грама, което си е цифра пари предполагам. И се отказах от варианта да го правя тук. Сега чакам да ме поканят на гости и ще си направя на място този експеримент.
Да се върна на темата - последният абзац от статията е това, което ме накара да продължа да пиша. Че вече не пият просто, защото е модерно да се пие, а пият за да се напият - най-вероятно, защото е модерно да се напиеш повече. Ето за тези тенденции си мислех и снощи докато пишех поста. Тези тенденции, че все повече децата гледат какво правят другите деца и това определя какво ще правят те самите, ме притесняват. И, ако масово родители и учители не вземат положението насериозно дотолкова, че да упражнят контрола и авторитета, с който се ползваше родителя и учителя до преди двайсетина години - тези тенденции ще продължат да се увеличават все така заплашително.
Днес още една новина ми направи впечатление - "Искат хеви метъла да стане официална религия". То всъщност не е днешна тази новина - видях оригиналната английска статия преди няколко дена още, но ме мързеше да я превеждам, защото не смятам за уместно публикуването на източник писал на език различен от български в личният си блог, а и беше споделена от половината ми познати и приятели в социалните мрежи. Тази новина ми напомни едно забравено парче.
Вчера в същия пост, който споменавам по-нагоре, написах, че съм атеист. Днес искам да кажа, че това би било и моята религия, ако идеята намери своите последователи и тук в България. Ето за тази религия бих влязъл в църква макар и да не си го представям точно по този начин. С приятелката ми сме единодушно против сключването на църковен брак, но, ако решим да сключваме брак - бих настоявал за такава църква. Тази религия мисля, че ще има доста последователи. И да не забравяме - The gods made heavy metal.


Тагове:   Накратко,   възпитание,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 566058
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!