Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.01.2010 09:51 - Чакаме Сънчо, хрупаме Зрънчо
Автор: thunderbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1438 Коментари: 2 Гласове:
2



Снощи си правех бульон и слушах някакво предаване на БНР. Слушах с половин ухо водещата, която говореше с автора на poetiskitara.com.  Най-вероятно щях да си изпия бульона, да се вдигна от стола и отново да зацикля пред компа, но водещата помоли събеседникът си да изпълни някоя своя песен. И докато си допивах бульона чух следният текст:
Намажете главата ми с газ, запалете ме -
да изгониме въшките – мъжките, женските;
донесете парфюмите, френските -
да наръсим цървулите, да надробим мамулите

Точка БГ. Булгар. Казвам: точка БГ
Булгар. Казвам: точка БГ

Покажете ми пътя за Ниш, изпратете ме,
извадeте си кърпите – носните, вносните;
притоплете ми манджите, постните -
да почерпиме четата, да нахраниме псетата.

Точка БГ. Булгар. Казвам: точка БГ
Булгар. Казвам: точка БГ

Разкажете за тази страна, дето пъшкала,
обаче не свършвала – горди спомени мършави;
няма Ботев, няма го Левски,
само бутове сплескани
Ицо, how do you do? Васко, bye-bye.
WWW -

Булгар. точка БГ
Булгар. Казвам: точка БГ
Булгар. Казвам: точка БГ

дайте ми вашто маймунско “аааа”,
нахранете ме със суроватка,
дайте ми път, спомен и вятър
пътят е крив, споменът – кратък
декори няма в този театър
няма къде да се умия,
а земята е само филия, намазана с хора
хапеш ли, дяволе,
няма го Яворов,
чакаме Сънчо, хрупаме зрънчо
щастливец – има такава хижа на Витоша
кен лий, тулибу дибу даучу
БГ, I don’t know you, I don’t know you

Напълнете ми две тенекии със сирене
няма нищо за деклариране -
сал една празна кратуна, спукана гума
и една мръсна дума -

Булгар. Точка БГ.
Булгар. Казвам: точка БГ.
Булгар. Слагам точка, БГ.

Не съм запазил оригиналното форматиране на текста. Него можете да го видите тук. Предупреждавам ви - има и клип. Гледането му и слушането е на ваша собствена отговорност.



Тагове:   китара,   текст,   клип,   БНР,   поет,   Бард,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - този стих сложи точката пред БГ:))))))))))))
08.01.2010 10:04
Отдавна мисля да патентовам моето средство за борба против въшки: газ, мас, оцет и КИБРИТ, обаче тоя ме изпревари. хахаха !
По-добре водещата да му беше взела мярка за щапка с КИТАРАТА вместо да го оставя да "пее"....
цитирай
2. thunderbg - Ами то всъщност
08.01.2010 10:15
Тя май едвам се въздържа също :) Или поне така ми звучеше като млъкна тоя :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 566062
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!