Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.01.2010 07:56 - Фоторазходка - Борисовата градина 24.11.2009
Автор: thunderbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2474 Коментари: 4 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
И понеже сте такива фотолюбители, не мога да пропусна да се похваля с последната си фоторазходка. В нея направих една от най-добрите си снимки според мен, но все пак ще се радвам да чуя и вашето мнение. Всички снимки без изключение са правени в Борисовата градина, долната част (под алея Яворов).
Gloomy:
image
Hope:
image

image

image
Каквото и да правех, точно, когато имах кадър, тоя синигер ми се нагъзваше:
image
А това пони направо като манекен изглежда. На живо е доста по-жалка картинка:
image
Следват 4-те снимки, които са голямата ми гордост. Особено втората и четвъртата:
image

image

image

image

image

image

image
Ще се радвам да споделите мнението си. Без значение какво е.


Тагове:   Фоторазходка,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Да не ментиш, че са правени в Борисовата
05.01.2010 07:59
градина, приличат ми на храсталаците пред блока ни :)
Бъзикам се.
Хубави са.
Обаче не трябваше да ги показваш черно - бели. Черно бялото не е за снимки от природата. Покажи ги в цялата и им красота.
Поздрави.
цитирай
2. thunderbg - Нарочно съм качил...
05.01.2010 08:10
по два варианта на снимките с върбата... Съгласен съм, че природата не случайно има цветове, които трябва да бъдат видяни, но и ти трябва да се съгласиш, че имат и скрита красота, която не може да бъде видяна в тези обичайни цветове.
И не на последно място - благодаря.
цитирай
3. yuliya2006 - ИСКАМ РАЗРЕШЕНИЕ ДА КАЧА ПОСТИНГА ...
05.01.2010 20:24
ИСКАМ РАЗРЕШЕНИЕ ДА КАЧА ПОСТИНГА КЪМ ПРОЕКТА

"НА БЪЛГАРИЯ С ЛЮБОВ - ГРАДОВЕ И СЕЛА"
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
http://yuliya2006.blog.bg/poezia/2009/12/01/na-bylgariia-s-liubov-gradove-i-sela.446693
цитирай
4. thunderbg - Заповядай
05.01.2010 20:36
Имаш разрешението. Скоро ще кача и още стари фото албуми :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 571148
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!