Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.01.2010 15:35 - Нова година - площада
Автор: thunderbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1039 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Хората преминаващи към нас, питащи охраняващите полицаи за входа се увеличаваха и съвсем закономерно в 22:15 ние с жена ми решихме, че е крайно време да отидем и да си намерим места.
На свой ред попитахме полицаите и те ни упътиха за входа, че се намира покрай БНБ. Вървяхме между хората изпълнили градинката, които определено нямаха намерение да гледат концерта, а основно да пият. Или поне така изглеждаше, ако се съди по бутилките и слуховете, че охраната няма да допуска внасянето на стъклени бутилки, остри предмети и алкохол.
Много скоро се сблъскахме с тази охрана. 10-на полицая насред улицата ядящи и пиещи. И тук се сблъсках с първия образ от многото, за които споменах в предната част. Беше част от една мургава компания и самия той си беше откровен циганин съдейки по цвета. На някои от полицаите му беше направило впечатление, че носи нещо и го беше попитал какво е. А отговора беше "Луканки, бате, луканки нося". И размахваше 2 суджука във въздуха. Полицаите се позасмяха и го оставиха да премине. А и на мен ми стана смешно. Гледката определено си струваше. На свой ред минахме и ние с жена ми покрай полицаите и ни попитаха какво носим. Да не са стъклени бутилки или нещо такова. Ние казахме, че носим безалкохолни и дотам. А можехме съвсем спокойно да си внесем пиене. И съжалих, че не го направих, но не ми се занимаваше вече да се връщам.
Продължихме напред и точно срещу мен една от сградите на самият гръб на Народното събрание ми направи впечатление. Беше украсена и то как. Наистина си заслужава да се види. Бяха наредени много и най-обикновенни бели светлинки, които мигаха. Мигаха по такъв начин, че създаваха невероятна илюзия за дъжд или снеговалеж от светлина. Ако имате възможност да отидете и да я видите - не я пропускайте.
Излязохме от уличката край БНБ на самия площад и аз се огледах. Сцената веднага ми направи впечатление. Изглеждаше невероятно добре. С техника, която мога да сравня с техниката, която Iron Maiden бяха докарали за концерта си. И като качество, и като количество. Вече предвкусвах невероятно шоу. Като човек работил в телевизия и наясно с този вид техника очаквах нещо невероятно и невиждано само като гледах как бяха оборудвали района.
Жена ми поиска да й сложа светещи рога и тръгнахме да търсим по няколкото сергии, които имаше в района. Уви - не намерихме. Обаче пък аз останах изненадан, когато наистина установих, че площада е "отоплен". Не беше отоплен целия площад, както се спекулираше, но определено имаха ресурса да го направят. След като не намерихме рога се заехме да се настаним на хубаво място откъдето да можем да виждаме добре сцената.
Намерихме това място точно по средата срещу сцената, точно до една от операторските платформи. И тук се сблъсках с първата негативна емоция за вечерта. Беше пълно с цигани, турци и разни жълтури. Може би, половината от присъстващите бяха българи.От оставащата половина поне 70% бяха гореспоменатите турци, цигани, китайци.
Чу се обратно броене за влизане в ефир и "Сцена под звездите 2009/2010" започна.


Тагове:   концерт,   украса,   площад,   луканка,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 566099
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!