Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2009 15:08 - Една новогодишна традиция...
Автор: thunderbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1071 Коментари: 0 Гласове:
1



Наскоро получих новата си дебитна карта Visa Electron от банка Алианц България. Когато я получавах попитах момичето, което се занимаваше с мен дали вече е възможно с българска дебитна карта да се регистрирам в PayPal и в частност с тази карта. И тя бързо ми отговори, че е възможно и няма никакъв проблем.
Днес излязох навън и най-накрая се сетих да взема картата с мен за да я активирам. Стигнах до първия банкомат и останах неприятно изненадан - не работеше. В интерес на истината очаквах този банкомат да не работи. Той не работеше преди 8-9 дена като минавах от там и като знам колко мудно ги оправят по принцип, въобще не се учудих, че все още не са го оправили. Все пак са празници. Въпреки работните дни между тях.
Тръгнах към следващия автомат - буквално на 20 метра от първия. Имаше двама души пред него и аз реших да изчакам и да си активирам картата след тях. С голям кеф установих, че са заедно, когато след няколко секунди си тръгнаха. Приближих се до банкомата и установих, че и той не работи.
Докато вървях към третия банкомат се чудих какво точно по дяволите тези двамата се опитваха да направят на предишния. И не можах да реша. Да го разбиват посред бял ден и то банкомат, който го снима камера не ми се вярваше. По-вероятно ми изглеждаше да са извършвали някоя от стандартните процедури и след това банкомата да е изнемогнал напълно. Стигнах до третия банкомат.
Започнах да се изнервям. Стоях и мислех къде наблизо има друг банкомат. Работещ, ако е възможно. Сетих се, че има няколко в района на Попа и се запътих натам. Все някой трябваше да работи. Докато стигна си мислех за преди две години. Пак между празниците. Вечерта в 11 вместо сутринта. И пак нямаше банкомат, който да работи. Никъде. Бях обиколил грамаден район. И се надявах да не ми се налага и сега да правя същото.
В крайна сметка намерих работещ банкомат. Шестият или седмият. Не съм сигурен, защото в един момент просто спрях да ги броя.
Малко след като попремина Глобул еуфорията (историята до този момент се случва половин час преди историята от предният ми пост) се опитах да регистрирам активираната вече карта в PayPal. Отворих сайта, отворих си акаунта и се заех да попълвам данните на картата.
Искам да отбележа, че най-отгоре на станицата се намира следния текст:
"Debit Cards (also called check cards, ATM cards, or banking cards) are accepted if they have a Visa or MasterCard logo. Enter your card number without spaces or dashes."
Аз попълних вярно данните си, но забравих да променя датата на изтичане на картата. И съответно сайта бързо ми върна отговор, че трябва да попълня коректно данните. Бърз поглед, открих и поправих грешката. Този път сайта обработи по-бавно заявката ми. Обнадеждих се - може би вече поне банковата ни система не е чак толкова примитивна и е направила и дебитните ни карти достъпни за електронни разплащания.
Да ама не. Резултатът този път беше следният:
"This credit card has been denied by the bank that issued your credit card. For details on why your card was denied, please contact your credit card issuer"s customer service department. Or, you may want to try adding a different credit card."
Първо това е дебитна карта, а не кредитна. Второ специално съм питал и специално ми отговориха в банката, че с тази карта мога да се регистрирам в PayPal.
Аз обаче съм готов за поредната малка битка. Не е най-удачния момент за началото й, но аз съм готов. И след 2-3 дена, когато банките отново работят ще се обадя в моята да питам, как така банката е забранила аз да си използвам новата дебитна карта с целта, за която съм я направил.


Тагове:   битка,   онлайн,   банкомат,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 569475
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!