Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.12.2009 15:08 - Вдъхновение?
Автор: thunderbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1023 Коментари: 0 Гласове:
2



Тази сутрин слушах някакво празнично-коледно предаване на БНР. И успяха да ми напомнят за нещо отдавна забравено, а именно писмото на 8 годишната Вирджиния до "Ню Йорк Сън", което вече 112 години (всяка година от далечната 1897 насам) се публикува на Коледа във вестника заедно с отговора на Франсис Чърч - един от редакторите на вестника. Понеже мен ме домързя да я превеждам, потърсих и намерих писмото и отговора сносно преведени в Уикипедия.
Това писмо ми напомни друг, но сравнително по-нов текст - речта на Стийв Джобс. Тази реч е произнесена пред завършващите университета Станфорд през 2005-та година и е не по-малко вдъхновяваща и стойностна от писмото. В 15 минути той успява да събере и да представи завладяваща концепция за живота и смъртта, за ценностна система, която би помогнала на всяко общество, но която, за съжаление, остава само пожелание.
Дали и вие знаете подобни насочващи, мотивиращи и вдъхновяващи речи, писма, клипове?


Тагове:   вдъхновение,   писмо,   реч,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 569411
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!