Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.12.2009 19:10 - Топъл хляб и сиренце, ти си моето пиленце...
Автор: thunderbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4310 Коментари: 0 Гласове:
1



Трябваше ми SMS по случай празниците. Нещо по-оригинално, забавно, закачливо. И ставащо за масово изпращане. Това не е примера от заглавието.
Спрях се на "Пожелавам ти сибирско здраве, еврейско богатство и циганска любов." Абсолютно ми покри изброените по-горе критерии. Понеже имах час за убиване реших да прегледам какви други интересни SMS-и има, защото все още помня бисерите от преди години като "Отвори вратата на балкона. Тук е студено".
Въобще не трябваше да търся много. Почти веднага попаднах на текста от заглавието, който ми докара изтеричен пристъп на смях. С още по-голям интерес научих, че това всъщност не е ново като лаф, а историята му е над 50 годишна и в оригинал звучи като "Топла питка с кашкавал, ти си моя идеал".
Преодолял този шок се заех да чета още и не след дълго попаднах на лирическото "Ти си слънце за земята, ти си радост за душата! Ставаш ти за наркотик, водка си за алкохолик, ваучер си за GSM, да е честит рожденният ти ден!" Няма какво да си крива душата - това ме шокира повече от предишното съобщение. В същото време ми стана още по-интересно какво може да роди един болен мозък и продължих да търся докато попаднах на честитката "Ти си роза, ти си крем, айде с теб да се е**м! Ох, извинявай. Просто исках да ти кажа "Честит рожден ден". Но ако все пак ти се доще, има кой да те е*е!"
Мислех си, че последното съобщение граничи с откровенната простотия, но се бях заблудил. Следващото, което открих обаче ме опроверга много бързо "О, Груйо, Груйо, благословен да ти е хуйо! Сърцето ми тупка в страстен копнеж във всяка моя дупка да ми го навреш!"
Вярно е, че има и хубаво звучащи пожелания между тези бисери. Но след като ги видях тези, не бих рискувал да пожелая на любимата нещо чрез съобщение копирано от такъв сайт.


Тагове:   SMS,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 571151
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!