Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2010 15:05 - Президент на РъБъ
Автор: thunderbg Категория: Други   
Прочетен: 1336 Коментари: 2 Гласове:
2



Понеже днес така и така съм нарушил радио мълчанието и съм се разписал - ще хвана и да си споделя впечатленията за "бестселъра" на Иво Инджев. Преди има-няма седмица го прочетох и не мога да пропусна да кажа, че съм разочарован.
Преди това искам да направя условната забележка, че съм средностатистически драг читател, не харесвам български политици от никоя партия и освен това съм запознат с основните правила на журналистика. Като пример ще посоча правото на журналиста да запази източника си анонимен.
Първото нещо, което не ми харесва е стила на писане. Опита за ирония и внасянето на някакъв хумор не приляга на начина, по който г-н Инджев рекламира книгата си в собствения си блог. А именно, като книга със сензационни, уличаващи, бла-бла-бла и т.н. разкрития за президента ни. И така преминавам на второто, което не ми хареса. Условно мога да разделя книгата на съдържаща два вида информация. Общодостъпна и по-ограничена (от анонимните източници на г-н Инджев). Под общодостъпна имам предвид информация изнесена в публичното пространство от медии - радио, телевизия, вестници, интернет. Тази общодостъпна информация не е нищо ново за интересуващите се от политиката на РъБъ. С други думи половината (условно казвам половината) книга на г-н Инджев съдържа информация, която вече хората имат, но той я продава отново. Другата половина съм съгласен, че съдържа интересна, малко известна или неизвестна информация. С тази половина проблема е, че е недоказуема докато г-н Инджев не си посочи източниците, за да може всеки да прецени за себе си доколко са надеждни. Това непосочване на източниците е нещото, което лично мен ме подразни най-много.
Всъщност книгата има и една трета "половина". В тази трета половина са нещата от другите две "половини", събрани и повторени и потрени по нов начин. Ако тези постоянни повторения на една и съща информация липсваха книгата можеше спокойно да се намали от 270 на 170 страници, а съответно и цената й (май това е причината да ги има тия повторения?)


Тагове:   Георги Първанов,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vencivaleri1951 - Споделям мнението Ви относно книгата
30.10.2010 15:29
Аз също я прегладах по диагонала докато пътувах. Все пак не може да се отрече находчивостта на г-ин Инджев. С минимален разход на усилия хем се " храни", хем се прави на мъж :) Трудно ще намериш негов постинг или изказване без да са намесени Първанов, Путин, Русия . Това се харчи добре от една страна, от друга като го чете човек си вика...я каква смелост. Истината обаче е, че ни на Първанов, а още повече Путин и Русия ги интересува господин Инджев. Имах един много хубав колаж, но го затрих някъде...Един пинчер се наежил срещу една Московско стражевая, а тя горката се чуди...закуска ли е , клиент ли е...:))))
цитирай
2. thunderbg - Благодаря
30.10.2010 15:49
Докато четях г-н Инджев в блога му и очаквах излизането на книгата му в мен се породиха очаквания, че в тази книга ще намеря непубликувана и доказана информация, уличаваща президента ни в манипулативна политика целяща собствения му интерес, престъпления и т.н. и т.н., но уви - не. Резултата, постигнат от г-н Инджев е, че от една страна е спечелил мойте 14 лв., а от друга съм го изтрил от RSS четеца си, фейвъритс и т.н. и няма земна сила, която да ме накара да започна да го чета отново.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 569389
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!