Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.12.2009 16:14 - Ами, ако?
Автор: thunderbg Категория: Други   
Прочетен: 757 Коментари: 0 Гласове:
1



Това е един интересен въпрос. Въпрос, който предизвиква други въпроси. Много други въпроси.
Наскоро гледах един нискобюджетен, но изключително стойностен филм - The man from earth и този филм ме накара да си задам този, а и други въпроси. Тези, които са го гледали - те знаят какви въпроси съм си задал. Тези, които не са го гледали - няма да им развалям удоволствието като им кажа какви са въпросите. Личната ми препоръка е да го гледате.
Ами, ако не се бях регистрирал и написал това?
Ами, ако бях написал нещо друо?
Ами, ако вие бяхте избрали да четете нещо друго?
Ами, ако гледате филма?
Ами, ако не гледате филма?
Две думи, толкова много въпроси, а, ако се замислите - отговорите са значително по-малко.
Ами, ако всички въпроси имаха готов отговор?
Ами, ако нямаха нито един отговор?


Тагове:   филм,   философия,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 569193
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!