Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.08.2013 20:19 - Никога не вярвайте на мъж, който твърди, че той командва вкъщи. Най-вероятно лъже и за други неща.
Автор: thunderbg Категория: Забавление   
Прочетен: 2802 Коментари: 0 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image


Млада жена блъска мотоциклетист. Той спира един минувач:
- Извинете, ще ми станете ли свидетел?
- Изобщо не те съветвам да се жениш след такова кратко запознанство.



image


- Миме, хайде сега да пробваме на задна!
- Още не. Страхувам се!
- Добре де, за всяко нещо си има първи път! Хайде!
- Добре, нави ме!
- Хубаво, сега ще изляза и ще те упътвам, а ти паркирай!



image


Срещат се двама приятели.
- Как е?
- Бива, само дето не мога да се разбера с жената за отпуската и се скарахме.
- Защо тъй?
- Ами на мен ми се ходи в Тайланд, а тя иска да дойде с мен…



image


Един човек имал само един тестис. Отишъл на лекар, но той бил свършил “материала” и му сложил един картоф. Докарал го на големина, твърдост и т.н. След време го вика на контролен преглед и му вика:
- Как си моето момче?
- Добре съм докторе, но да ти се оплача, трипер бях хващал, сифилис, но колорадски бръмбар, никога!



image


- Може да е готина моята съседка, но е кучка.
- Защо?
- Смених й цялата ел. мрежа, а тя едно благодаря не ми пусна…



image


При лекаря:
- Докторе, моля ви, помогнете ми! Много съм болен!
- Какво ви е?
- С мен се случват много странни неща, докторе. Едно виждам, а друго чувам!
- Съжалявам много, но от демокрация не лекувам.



image


Мъж отива при сексолог:
- Вижте имам проблем, не мога да удовлетворя нито една жена.
- Разкажете по-подробно, как започвате?
- Отначало лягаме с момичето на кревата.
- Правилно.
- След това свалям дрехите и и започвам да я целувам.
- Правилно постъпвате.
- След това й вкарвам половин сантиметър, след това още половин сантиметър.
- И в какво е проблема?
- А накрая и останалия половин сантиметър…



image


Семейство обядват. Жената не яде нищо. Мъжът я пита:
- Скъпа, защо не хапваш?
- Ти какви искаш? Да стана някоя дебела крава ли? Ще е ужасно!
- Добре, скъпа, но повярвай ми - кльощава крава не изглежда по-добре!



image


Иванчо се прибира възбуден от училище – научил нова дума. Обаче не знае какво точно значи.
- Мамо, мамо, какво значи “минет”?
- Млък, не ти трябва да знаеш такива думи!
Бащата се обажда:
- Защо не, обясни му на детето.
- Добре де… Значи, това е когато ти го вкарват в устата…
Таткото перва майката зад врата:
- На какво го учиш ма! Минет – това е ти да го вкараш на някого в устата. Син отглеждаме тука!



image


При доктора на преглед е мъж с оплакване, че го сърби гърба.
Доктора:
- Съблечете се.
Мъжът се съблича, докторът го огледал и пита:
- Пушите ли?
- Не!
- Пиете ли?
- Не!
- С мацки занимавате ли се?
- Не!
- Поздравления! Растат ви крилца.



image


Жертва на групово изнасилване дава показания в полицията. Полицаят я успокоява:
- Не се притеснявайте, госпожице, ще ги хванем всички!
- Не ми трябват всички, стигат ми само втория, третия и осмия.



image


Дядо разказва на внуците си за първата си среща с Ленин:
- Беше на един съботник, носехме талпи. По едно време ми писна, оставих талпата на земята, седнах на нея и запуших. Идва при мен един такъв нисичък, с каскет, и ме пита: “Другарю, вие защо не носите талпата?”, а аз му казвам “Ако ти се носи, носи си я сам”.
- Дядо бе, това е бил самия Ленин. И после?
- После дойде един висок в шинел и пита: “Какво става тук?”, а този, ниския, му отговаря “Този другар не иска да носи талпите.”, „Ами като не иска да носи, да ходи да реже - отговаря високия.“
- Ииих, дядо, та това е бил Феликс Едмундович. И после?
- Ами после рязах. До 1958 година…



image


- Помисли, скъпа, десет години - и нито един скандал!
- Знам, нещастен пъзльо!



image

image

image

image


Тагове:   хумор,   meme,   снимки,   забавление,   вицове,   thunderbg,


Гласувай:
7



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 570458
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!