Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2013 21:51 - Алкохолът убива мозъчни клетки, но не всички, а само тези, които отказват да пият…
Автор: thunderbg Категория: Забавление   
Прочетен: 1736 Коментари: 0 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image


Мъж се прибира много късно и казва на жена си:
- Скъпа, никога няма да се досетиш къде бях!
- Със сигурност ще се досетя, но първо нека да чуя твоята версия.



image


Руски дезертьори нападат немско село.
Първия ден изпиват всичко което е за пиене.
Втория ден изяждат всичко което е за ядене.
Третия ден наебават всичко което е за ебане.
На четвъртия ден дошъл Щирлиц и започнали безредиците.



image


Надзирателя на робите на галерата на фараона ги събира и им казва:
- Роби, имам една добра и една лоша новина за вас, от коя да започна?
- От добрата, от добрата!
- Добре, от утре почвате да получавате двойна порция храна и кана вино за всеки!
- Да живее фараона, да живее фараона!
- Млъквайте, ето я и лошата: От утре фараонът започва да се учи да кара водни ски…



image


Наташа, Пиер и Ржевски пътуват в каляска от Петербург за Москва. Ржевски дреме, а Пиер и Наташа водят светски разговор.
- Ах, Пиер, имам усещането, че все още с единия крак съм в Петербург, а с другия вече в Москва.
Пиер:
- Как бих искал да бъда някъде между Петербург и Москва, примерно в Бологое!
Ржевски се събужда:
- Бил съм в Бологое, господа. Дупка, да си призная, страшна!



image


- Докторе, не ми става!
- Добре господине, доведете жена си.
На другия ден.
- Госпожо, съблечете се. Легнете по гръб, сега по корем, Надупете се. Сега вдигнете единия крак, сега другия. Нищо ви няма, господине, и на мен не ми става.



image


Гора. Поляна. Огромно дърво. В дървото – хралупа. В хралупата – семейство мечки. Малкото мече се глези:
- Тате, разкажи ми приказка!
- Остави ме на мира!
- Ама разкажи ми приказка…
- Ох, добре де, коя приказка?
- Ами за хората ми разкажи.
Мечокът взима от рафта два черепа, надява си ги на лапите и прави с тях куклен театър:
“Не те ли е страх в тази тъмна гора? Ами ако има мечки?”
“Какви ти мечки бе, никакви мечки няма тука…”



image


Чапаев се явява на изпит в академията. Навън го чака Петка.
- Какво стана, Чапаев, взе ли изпита?
- А бе, остави. Питаха ме колко прави 0,5 + 0,5. С цялата си душа чувствам, че е равно на литър, но не знам как да го изразя математически.



image


Горбачов говори на митинг на опозицията във Вилнюс. Получава бележка:
“Ако след пет минути не заговорите на литовски, няма да се върнете в Москва!”
Горбачов отговаря:
“Ако утре не се върна в Москва, вдругиден цял Сибир ще заговори на литовски!”



image


Лорд Джон казва на иконома си:
- Джеймс, донеси ми рояла от хола!
- Ще свирите ли, милорд?
- Не, забравих си пурата върху него.



image


Един дядо бил на смъртния си одър. Аха всеки момент.
Както аха всеки момент и изведнъж му замирисало на хубави курабиики. Дошли му силите, станал и се запътил към кухнята. Там гледа - на масата една купа с прекрасни , топли, ухаещи курабиики. Посегнал да си вземе, а бабата го плеснала през ръката и го скастрила:
- Не мой да бараш, че са за погребението!



image


Пристига японец в София. Посрещачите го питат:
- Трябва ли ви преводач?
- Не, не трябва! Аз зная десет хиляди бълyгарска дума! – гоpдо отвръща гостът. - Всичко е тук… (почуква с показалец по челото си) - в гъжа!



image


Младо семейство решило да изучава Кама сутра. Купили си те книгата и започнали да практикуват показаните там пози. Стигнали до трета страница ама там пишело, че трябва трети участник. Решили те да извикат съседа Ники. Дошъл Ники и продължили те със забавления. След два часа, Ники хвърлил кърпата и казал:
- Аз тръгвам.
Мъжът казал:
- Чакай, виж какъв хубав секс правим.
- Ебал съм ти и секса - казал Ники, - …до шеста страница стигнахме, а аз все пишки лапам…



image


След обстоен преглед лекарят се обръща към пациента:
- Съжалявам, но не мога да направя нищо за вас… При вас това е наследствено…
- Тогава изпратете сметката на баща ми!



image

image


Тагове:   хумор,   meme,   снимки,   забавление,   вицове,   thunderbg,


Гласувай:
7



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 566008
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!