Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.08.2013 20:55 - Заплатата е като менструацията - чакаш я цял месец, а свършва за три дни…
Автор: thunderbg Категория: Забавление   
Прочетен: 1676 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image


Доктор преглежда пациент:
- Ракия пиете ли?
- Благодаря, докторе, много сте гостоприемен, но идвам направо от кръчмата…



image


При лекаря влиза мъж за преглед. Питат го за името му.
- П-п-п-педро П-п-п-перес.
- Вие заеквате ли?
- Аз не, но баща ми е заеквал. А онзи, дето ме е регистрирал в родилното, е бил идиот.



image


Между блондинки:
- И да ти разправям, муцка… Първия път се омъжих в София - несполучливо. Втория път във Варна - пак несполучливо. Третия път се омъжих в Пловдив - много сполучливо! Отсега нататък винаги ще се омъжвам в Пловдив!



image


- Как мислиш, скъпи, възможно ли е безкористно приятелство между двама мъже?
- Сигурно, мили, но си мисля, че природата рано или късно ще поиска своето.



image


Адвокат казва на клиента си, обвинен в убийство:
- Имам за теб две новини – добра и лоша.
- Давай лошата най-напред.
- Кръвната ти проба е излязла, съвпада с тази от кръвта на мястото на убийството.
- А добрата?
- Нямаш проблеми с кръвната захар.



image


В дома на лекар пристига негов съсед. Домакинът любезно го кани, пият по чаша вино, гледат телевизия и си бъбрят. На изпроводяк лекарят казва учтиво:
- Предайте поздрави на съпругата си! Как е тя със здравето?
- Ах, щях да забравя. Виждате ли аз дойдох точно по този повод. Тя падна по стълбите и лежи на пода в безсъзнание.



image


Прасчо и Мечо Пух вечерят. В чинията остават две кюфтета - едното цариградско, другото - болярско. Прасчо забожда по - голямото, болярското, и го лапва. Мечо Пух недоволства:
- Д`еба и свинята, как лапна голямото кюфте. Аз ако бях, щях да взема малкото.
Прасчо отговаря:
- Ми ето ти го малкото кюфте, защо бучиш.



image


Един човек получил чревно разстройство и отишъл на лекар.
В бързината обаче объркал кабинетите и влязъл при невролога и му казал, че е разстроен. Докторът съответно му изписал един куп успокоителни и го изпратил в къщи.
След два дни докторът се обажда да провери как е пациента и пита:
- Как се чувствате?
- Много съм добре докторе. Целият съм в лайна, но вече хич не ми пука!



image


Звъни свекървата на снахата:
- Как е моя синковец?
- Ми как е… Яко пие ракия, по жени скита, мен пък ме бие…
- Слава богу, че не боледува…



image


Лекар си взема една седмица отпуск и отива на лов. Връща се мрачен и навъсен.
- Какво стана? - пита го старшата сестра.
- Нищо не можах да убия… - жалва се докторът.
- Е, да си бяхте стояли в болницата…



image


- Докторе, сигурен ли сте, че ще родя след 23 седмици? - пита развълнувана руса пациентка.
- Да, сигурен съм!
- Точно след 23, а не след 27?
- Без никакво съмнение, точно след 23 седмици.
- Божичко… Омъжила съм се за друг!



image


Дон Корлеоне като малък (12 г.) седи и пише писмо на дядо Господ какво иска за Коледа. Започва писмото:
"Мили Боже, много ми се иска да имам червен велосипед с калници, и…"
Къса листа и си мисли:
"Няма да стане. Човек убихме преди 2 месеца. Обаче, от друга страна той сам си беше виновен- кой го кара да влиза в нашия район?"
Пак почва:
"Мили Боже, много ми се иска да имам червен велосипед…"
Пак къса писмото:
"Няма да се навие. Участвах в групово изнасилване. Обаче, от друга страна тя сама си беше виновна - като и предлагахме пари защо не ги взе?"
Пак пише: "Господи…". Спира, замисля се, посяга пак да къса листа обаче се сеща нещо. Скача, сваля статуетката на Дева Мария от стената, заключва я в един сандък и продължава писмото:
"Исусе, ако искаш пак да видиш майка си…"



image


Прибира се късно през нощта един мъж - пиян и целия изпоцапан с червило. Жена му го посреща с точилка в ръката:
- Къде скиташ цяла нощ?
- Ми така се случи, че която и жена да ми предложи и не мога да й откажа!
- Сега ще ти дам аз на теб!
- Ето, че и ти…



image

image


Тагове:   хумор,   meme,   снимки,   забавление,   вицове,   thunderbg,


Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 570499
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!