Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2013 21:32 - Спира ме полицаят и вика „Пил ли си?“ Как пък, мама му стара, един път не ме пита „Ял ли си? Добре ли си?“
Автор: thunderbg Категория: Забавление   
Прочетен: 4655 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image


Мъж към жена си:

- Искаш ли един бърз секс?
- А имам ли друг избор?



image


В бара влиза посетител и моли бармана да налее в 200 грамова чаша 300 грама уиски.
Барманът удивено:
- Това е невъзможно?
- Тогава ми сипете в две чаши по 150.
Барманът налива в две чаши по 150 грама. Посетителят излива всичкото в 200 грамова чаша и го събира.
Барманът:
- Вие сте фокусник!
- Не, братле, фокусник си ти, а аз - данъчен инспектор!



image


Туристически оплаквания. По истински случки:
1. Турист на сафари в Африка забелязал възбуден слон и се оплакал, че гледката е провалила медения му месец, защото го е накарало да се чувства ‘неспособен и неадекватен като мъж”.
2. "Никой не ни предупреди, че в морето ще има риби. Децата ни се наплашиха."
3. "С годеника ми запазихме стая с две легла, но ни настаниха в стая с двойно легло. Вие носите отговорност за това, че сега съм бременна. Това нямаше да се случи, ако бяхме в стаята, която резервирахме първоначално."
4. "Пясъкът не е като този в брошурата. Там е жълт, а този е бял."
5. "Бях ухапан от комар. Никой не ми е казвал, че те хапят."
6. "Записахме се за екскурзия до воден парк, но никой не ни каза, че трябва да си носим бански и хавлии."
7. "Ваш дълг е да ни предупреждавате предварително за шумни или невъзпитани гости в хотела."
8. "Мисля, че в брошурата трябва да се упоменава изрично, че местното магазинче не продава нормални бисквити като карамелени с крем или с джинджър и орехи."



image


Съдят двама наркомани. Съдията е настроен компромисно и им предлага:
- Давам ви последен шанс и време една седмица. Ако можете да се откажете от наркотиците и да въздействате за същото поне върху 5 човека, ще ви освободя, ако не - ще видим… 
След 1 седмица първият докладва:
- Отказах 5 души и аз съм чист.
- Как го направи момче?
- С метода на кръговете - нарисувах едно малко кръгче и един голям кръг и им казвах - големият кръг е мозъкът ти преди наркотиците, малкият е след като вземеш дозата.
Вторият докладва:
- И аз така, чист съм и отказах 30 човека, само че им казвах - малкото кръгче ти е гъзът преди да влезеш в затвора, а големият кръг е гъзът ти при излизане от там…



image


Катаджия спира кола.
- Добър вечер! - казал катаджията.
- До’р вечир! - отвърнал водача на превозното средство.
- Вие май сте пили?
- Ти си пили… аз съм орел!



image


Разиграва се театрално действие от българската история, показващо честотата на българския език:
Запъхтян конник спира пред шатрата на хан Крум, но един от стражите го спира и казва:
- Стой! Къде, да ти еба майката!
- При хана, да му еба майката!
- Влизай, да еба майка ти!
Влиза, покланя се и казва:
- Круме, мама му да еба, Никифор да му ебеш майката е решил да ни ебе майката!
Крум казва:
- Не думай, майка ти да еба! Де еба неговата мама, викай боилите майка им да еба да решим от къде да му ебем майката!
Събират се боилите пред картата и първият боил казва:
- Круме да му ебеш майката, на Никифор викам от ляво да му ебем майката!
Втория боил:
- Еби го в майката Круме, аз викам от дясно да му ебем майката!
Крум казва:
- Да си ебете майката, Никифор да му ебеш майката, щом е решил да ни ебе майката, значи директно ще му ебем майката! Казах, да ви еба майката!
Започва войната, отвсякъде се чува:"Ох, еба ми се майката", "Майка ти да еба", "Ебете им майката"…
Българите побеждават и Ичургубоила влиза да докладва на Крум:
- Круме мама му да еба, Никифор е отвън да ебеш неговата мама, разреши ми да му еба майката!
Крум:
- Не! Да си ебеш майката, вкарайте го тука, аз ще му еба майката!
Вкарват Никифор при Крум и Крум казва:
- Никифоре, мама ти да еба ти беше решил да ни ебеш майката, обаче ние ти ебахме майката. Ебахме ли ти майката, ебахме ти я, затова сега ще ти се ебе майката!
Никифор:
- Круме, мама му да еба, абе еби му майката, а?
Крум:
- Не да ти еба майката, войници мама ви да еба, ебете му майката!
Ебават му майката, правят от черепа му чаша за вино и действието свършва. Режисьорът отзад командва:
- Завеса… завеса… завеса, мама ви да еба!
Пускат завесата и един от първия ред става и казва:
- Еби му майката!



image


Между приятелки:
- Твоя мъж с какво се занимава?
- С бира.
- Произвежда или търгува?
- Купува и пие.



image


Адам към Ева:
- Ама че работа! Шефът ми е пробутал жена, която тръгва с първия срещнат мъж…



image


Връща се малкият Иванчо от училище и баща му го посреща:
- Как мина денят?
- Ами в час по трудово, учителката както носеше един буркан с лепило се спъна, буркана се счупи и дланите й залепнаха към пода…
- И отлепихте ли я? - попитал бащата.
- Охоо, даже по-смелите по два пъти!



image


Час по физическо. Учителя:
- Така, кои от вас пушат? Честно! Без лъжене! Ти, ти и ти! Ясно. Значи, така! Ние с вас ще запалим по цигара, а другите две обиколки на училището бегом…



image


- Госпожице, може ли да се запознаем?
- Разкарай се!
- Не, вие не ме разбрахте, аз не за секс, а просто да пообщуваме малко…
- Тогава пък съвсем…


image


След няколко години преподавател среща свой бивш студент и го пита:
- Стигат ли ви знанията, получени в университета?
- Знанията са достатъчни, само парите не стигат.



image


Две момчета играят футбол в парка. Изведнъж някакво отвързало се куче налита на едното от тях. Другото вдига една намираща се наблизо греда, удря с нея кучето, чупи му врата и го убива. Минаващ наблизо спортен репортер става неволен свидетел на случката, отива до момчетата, вади бележник и започва да записва:
- Невръстен фен на Левски спасява приятел от отвързал се звяр…
Момчето - спасител го прекъсва:
- Аз не съм от Левски.
Репортерът започва отначало:
- Малък славист спасява приятел…
- Но аз не съм и от "Славия" - заявява момчето.
- А от кои си тогава?
- От "ЦСКА", кои други? - заявява гордо фенът.
Журналистът пише:
- Малолетен престъпник убива домашен любимец!



image


Вуте чул за френската любов и решил да я пробва с Пена. Започнали те и изведнъж Вуте се провикнал:
- Пено мари, дууни навън, че чаршафо ми влезе у гъзо!



image


Каквото и да дадеш на жената, тя ще го направи още по-добро. Ако й дадеш сперма, ще ти роди бебенце. Ако й дадеш апартамент, ще го превърне в уютен дом. Ако й дадеш продукти, ще ти приготви вкусна храна. Жената винаги умножава и развива. Затова, ако лееекичко се осереш, бъди готов да получиш обратно най-малко тон лайнa.


image


Имало едно време един султан. Той имал евнух. Двамата били на една възраст. По цял ден султанът току плесне с ръце, евнухът тича и султанът му казва: „Доведи някоя жена от харема!“ Евнухът тича и носи на ръце. По-късно султанът отново плясва с ръце евнуха отново пристига тичайки, султанът му казва: „Заведи жената!“
Евнухът отново тича, носи на ръце.
Така минали години. Султанът, вече с леко прошарени брада и коса, но запазен як мъж, а евнухът остарял и грохнал.
Поука: Здравият секс поддържа един мъж, но тичането по жените го съсипва.



image


Мъж навил девойка да правят секс срещу 100 лева. Когато стигнали апартамента ѝ мъжът се усетил, че си е забравил парите и обещал на другия ден да ги изпрати по пощата, но за да не се заподозре нещо ще пише че са за наема на апартамента. На другия ден човекът решил, че и 50 лева ще стигнат и написал обяснителна бележка: „Госпожице, парите са по-малко от уговорените, но като наемах вашия апартамент си мислех: 1. Че той никога до сега не е наеман 2. Че има отопление 3. Че не е толкова голям, че да ме кара да се чувствам некомфортно. Госпожицата получила бележката, ядосала се и отвърнала: „Драги господине, не може да мислите, че хубав апартамент като моя ще седи незает. По втора точка той има отопление, но трябва да съумеете да го включите, а относно трета точка това, че нямате достатъчно покъщнина, за да го запълните си е лично ваш проблем…“


image


Днес регистрирах нов домейн за сайт, който ще е специализиран само за миймове*. Все още не съм започнал да ги качвам, но до няколко дена ще довърша работата по него и ще започна да добавям. Планирам да качвам по десетина на ден на сайта и подобно на www.e-kafence.com ще качвам 1-2 от най-добрите от деня тук. С други думи блога ще стане още по-весел, а който иска даже да му е още по-весело - може да посещава съответните сайтове. Текст почти няма да има на сайта (освен вградения в самите миймове) и затова съм решил доколкото го има да е на английски.

*Миймовете са ситуационни снимки с весел коментар към тях. Примери за миймове са Grumpy cat, Bad luck Brian, The most interesting man in the world и т.н. (ако не се сещате така може да ги гугълнете и ще се сетите).


Тагове:   хумор,   meme,   снимки,   забавление,   вицове,   thunderbg,


Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 569303
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!