Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2013 21:16 - Старост - когато при вида на гола жена ти се качва само кръвното.
Автор: thunderbg Категория: Забавление   
Прочетен: 4883 Коментари: 0 Гласове:
16

Последна промяна: 22.07.2013 21:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image


Блондинка и гаджето ѝ в колата.
- Мила, я си подай главата през прозореца и виж дали ми работи мигачът?
- Да, не, да, не, да, не, да, не…



image


Две бабички си говорят за секс:
- Пено-о-о! Ти с твоя старец бъзикате ли се още?
- Ти па нищо не каза Маро. Та ние сме на по 80 години. Как да се бъзикаме на тая възраст?
- Па щото ние с моя дедо още се бъзикаме.
- Стига ма – удивила се Пена! – Как така се бъзикате още ма?
- Па много лесно. Вечер се събличаме 



image


Жена към мъжа си:
- Милооо, тези дънки правят ли ме дебела?
- Нали няма да се сърдиш, ако ти кажа истината?
- Разбира се, че няма, кажи ми!
- От 2 месеца спя със сестра ти.



image


Потъва пътнически кораб. След два дни един от пътниците с мъка доплува до някакъв бряг. Там го чака жена му:
- Айде бе, кораба откога потъна, какво прави два дни?



image


След неуспешен опит за секс не много млада семейна двойка лежи в леглото.
- Скъпи, помниш ли какъв ден е днес?
- Помня, 30 години от нашата сватба.
- А защо не ме поздрави?
- Опитах се, но не се получи, нали видя.
- Поне с думи…
- Fuck you!



image


- Какво е пингвина?
- Затлъстяла лястовичка.



image


Мъж се връща от командировка, влиза в спалнята и що да види - жена му под одеялото с друг мъж.
Онзи става, облича се и се изнизва през вратата, без да каже нищо. Мъжът пита потресен:
- Кой беше този?
- Откъде да го знам - вдига тя рамене. - Нали виждаш - нито на тебе здравей, нито на мен довиждане…



image


Шефо собрал работниците и им вика:
- Имам лоша вест. Ради економската криза ќе мора да отпушта некој од вас.
- Мене не можете, ја сам национално малцинство и ќе ве тужа ако ме отпуштите - вика циго.
- Ја сам жена. Одма ќе ве дам на суд поради шовинизам - рекла секретарката.
- Само покушајте, па ќе завршите на суд поради расна дискриминација - јавил се и муслимано.
- Само пробајте па ќе ве суда ради дискирминација поради годините - рекол 70-годишнио водач на групата.
Сега сите погледи се завртели накај младио, бел здрав работник. Он на момент се замислил и тихо рекол:
- У последно време ми се чини дека сам геј!



image


Едно момченце си стои с баба си на плажа и я пита:
- Бабо, мога ли да си поиграя с циците ти?
- Добре, но не се отдалечавай много!



image


Разговор между две приятелки…
- Здравей, мъжът ми у вас ли е?
- Нее… Защо питаш?
- Ами скарахме се, взе пари и каза, че отива на курви…



image


Първа брачна нощ, булката казва на младоженеца:
- Трябва да ти призная. Не съм девствена. Бях с един мъж.
- Така ли? С кой мъж?
- Тайгър Уудс, голф играча.
- Хм, ок. Той е богат, известен и хубав. Мога да те разбера.
След това правили двамата страстна любов. Като свършили, съпругът станал и отишъл при телефона.
- Какво правиш? - попитала съпругата.
- Гладен съм, ще поръчам рум сървиз.
- Тайгър не би го направил.
- Тъй ли? Какво би направил той?
- Би се върнал в леглото и би повторил.
Съпругът оставил телефона и правил втори път любов с жена си. Като свършили, той пак тръгнал към телефона.
- Какво правиш? - пита пак тя.
- Все още съм гладен, ще звънна за малко храна.
- Тайгър не би го направил.
- Така ли? Какво би направил?
- Щеше да се върне в леглото и щеше още един път…
Съпругът отново се връща и правят любов за трети път. Става, тръгва вече съвсем изморен към телефона и започва да набира.
Жена му:
- На рум сървиза ли звъниш?
- Не! Звъня на Тайгър Уудс да разбера с колко удара се играе на тази дупка!



image


Кратък наръчник по секс:
1. Вкарайте го.
2. Изкарайте го.
3. При нужда повторете.



image


Група туристи ще ходи в пустинята. Провеждат им инструктаж за отровните змии:
- Ако някой бъде ухапан от змия, трябва някой от другарите му да изсмуче отровата от раната.
- А ако змията ме ухапе по оная работа? - пита един от мъжете.
- Тогава ще научите кой ви е истински приятел…



image


Сутрешен диалог в моята глава:
- Ставай.
- Няма.
- Ставай!
- Не!
- Така ще си проспиш живота!
- Чудесно…



image


Между ученици:
- Баща ми ме хвана, че пуша.
- И кво?
- Накара ме да изпуша цяла кутия.
- И какво? Изпушил си ги? И всичко е наред?
- Да. Сега чакам да разбере, че пия.



image


Двама отишли да пият в Южния парк. Напили се яко. На другия ден се срещат, единият е целия в синини, отоци, куцащ.
Другият го пита:
- Какво е станало с теб?
- Ами вчера като се разделихме с теб, успях да мина само десетина метра и една кола ме удари в коляното! Точно да стана и един кон с копитото ме удря яко в гърба! Отново падам, ставам и един самолет! С крилото по шията. Едва не ми откъсна главата. Вдигам си главата и бам една ракета точно между очите!
- Ти се майтапиш!
- Не вярваш ли? Питай шефа на въртележката!



image


image


image



Гласувай:
16



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 566104
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!