Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2013 21:05 - Обикновеният човек след 5 години пиене става алкохолик – студентът става магистър…
Автор: thunderbg Категория: Забавление   
Прочетен: 3558 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image


Вървяла си Червената шапчица през гората и срещнала Кумчо Вълчо.
- Къде отиваш ма, путко заспала? - попитал вълка.
- Аз не съм путка заспала! Аз съм Червената шапчица!
- Ами, къде ти е тогава червената шапчица?
- Въй-й-й, к’ва съм путка заспала…



image


Минавал си един импотентен покрай кожно - венерическия кабинет и си помислил:
"Добре, че моята ерекция ме пази!"



image


Двама ловци вървят из гората. Изведнъж единият пита:
- Видя ли?
- Не. Какво?
- Излетя патица!
След малко първият пак спира:
- Видя ли?
- Какво?
- Ама ти съвсем ли си сляп? Заек изскочи от храстите!
След още пет минути първият пак пита:
- Видя ли?
На вторият вече му писнало и решил да излъже:
- Да, видях!
- Е, тогава що го настъпи?



image


Американец, французин и бай Ганьо пътували на един кораб. И както били на палубата си говорели за излегналата срещу тях жена:
- Мисля да отида да взема една бутилка френско шампанско и цветя и да отида да ухажвам тази мадмоазел - казал французинът.
- Сега сме в американски води и мисля, че е редно да отида аз да взема една бутилка уиски и цветя и аз да ухажвам тази прелестна мис - отвърнал американеца.
След това и двамата се обърнали към разплутия до тях бай Ганьо, който пиел бира и го попитали:
- А вие мосю Ганьо, защо не се намесвате в нашия разговор? Да не сте гей?
- Абе аз я плющя от една седмица ама щом трябва и ша я ухажвам! - отговорил българина.



image


Един човек излязъл на разходка и точно минавал през вратата, един глас в него се обадил:
- Спри! Опасност!
Човекът заковал на място и "прасс", пред него се разбила саксия. Учудил се той и продължил. Като пресичал улица, вътрешния му глас пак казал:
- Спри! Опасност!
Човекът спрял и една кола профучала на сантиметри от него. Той казал:
- Кой си ти, че два пъти вече ме спасяваш?
- Аз съм твоя вътрешен глас.
- Ами можеш ли да ми се покажеш ей тука, на ръката ми?
И хоп-едно мъничко човече се появило на дланта на човека и казало:
- Ето ме.
Човекът го смазал бързо с палеца си и казал:
- А къде беше като се жених, бе?



image


Габровец си говори с приятел:
- Искаш ли да вечеряш с нас?

- Да!
- Ако щеш!



image


- Пешо, какво ще пиеш? Водка или уиски?
- И ракия.



image


Мъж отива в американското посолство за виза. Питат го за мотивите и той обяснява :
- Баща ми живее отдавна в Щатите, вече е ослепял и иска да отида да го гледам.
- Защо не го приберете да го гледате в България ?
- Вие не ме разбрахте. Аз ви казах, че е сляп, а не че е луд.



image


Два циганина седят на един диван в хола и гледат филма "Титаник".
На края на филма единият възмутително започва да плаче.
- Защо плачеш бе брато, да не ти стана мъчно за хората, които се издавиха.
- Не бе… Гледай колко много желязо потъна.



image


Седят двама край казана и варят ракия. Отпред каца извънземен кораб, от който излиза хомункулус и отива при тях. А те спокойно продължават да си варят ракията. Стоял хомункулусът, гледал ги и накрая казал:
- Здравейте, аз съм хомункулус!
Двамата го погледнали и единият, свивайки рамене, казва на другия:
- Сипи му на Хомункулус!
Сипали му, той го изпил, а двамата си седят и продължават да зяпат казана. Хомункулусът пак:
- Здравейте, аз съм хомункулус!
Двамата пак го погледнали:
- Сипи му на Хомункулус!
Изпил го, а двамата все си седят. Тук извънземният не издържал и казал:
- Господа, аз съм извънземен!
- Такааа, стига му на Хомункулус…



image


Питане в женски форум:
"Имам двама постоянни полови партньора. Искам да забременея от единия. Как да се пазя от втория? (презервативи не може).
"Откажете се от контакти с втория партньор."
"Шегувате ли се? Не мога - ще ме уволнят! Кажете някакво средство!"



image


- Не ви ли е срам да закъснявате за работа?
- Срам ме е. Но изпращах жена си на работа.
- Това е похвално, но защо толкова дълго?
- Тя се дърпаше…



image


Решил един да провери жена си, казал й, че отива на работа и се скрил под леглото… Жена му се обадила на любовника си, легнали в спалнята и тя му казала:
- Васко, искам дете от теб…
- Ти добре ли си? Не те виждам да повиваш и да храниш деца…
Жената за да му докаже, че може, го повила в чаршафа и отишла да търси биберон… Мъжът й в това време излязъл изпод кревата и се навел над повития любовник, казвайки му:
- АГУ , Васенце, АГУУУ…
След това спокойно отишъл при жена си в кухнята:
- Трябва да преповиеш Васето, че се насра…



image


Трима вампира отиват в един бар. Сядат на бара и си поръчват.
- Една чаша кръв! - казал първият вампир.
- И аз мен една чаша кръв.
- За мен една чаша гореща вода! - казал третия.
Другите се смутили и нямало как да не го попитат:
- Кво става бе брато, ква е тая вода? Няма ли да си вампир повече?
Третият вампир ги спогледал, бръкнал във вътрешния си джоб, извадил един тампон и казал:
- Не бе! Болен съм - чай ще си правя…



image


Мъж към жена си:
- Ако ти наистина ме обичаше, щеше да се омъжиш за някой друг…



image


- Знаеш ли, че докторът ми каза да пия по една чашка на ден.
- И ти? Спазваш ли това?
- Да… вече пия чашките за 2058 година.



image


Студент с ужасен махмурлук не си спомня нищо, професорът с всички сили го мъчи за "три":
- Добре, последен въпрос. Колко цици има кравата?
Студентът:
- Не помня точно, но доячката има две…



image



Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 570729
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!