Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2010 22:01 - Разни сайтове, разни идеали
Автор: thunderbg Категория: Технологии   
Прочетен: 1006 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 04.02.2010 22:14


От край време има сайтове, които привличат аудитория с възможности за печелене на кеш или предметна награда без никаква инвестиция от страна на потребителите. Преди да затворите този ми пост имайте предвид, че той няма да ви убеждава да се регистрирате някъде - ще споделя опита си с два такива български сайта.
Този пост се каня да го пиша от няколко дена насам, но по-късно ще обясня защо.

От почти самото начало съм регистриран в prize.bg. И сега е възможно да ме намерите под псевдоним Thunder там, но вече не играя активно поради недостига на време, който изпитвам. Концепцията на сайта е чрез собствените си знания всеки потребител да получи възможност да спечели награда. Преди тези награди бяха предметни, а сега доколкото знам са парични. Играта е разделена на сезони (аз спечелих в четвърти сезон) като всеки сезон има различни награди. Победителите във всеки един сезон (за съжаление вече правилата за получаване на награда са малко по-сложни) печелят съответните награди. За да станеш победител трябва да имаш съответния брой точки и да бъдеш изпитан в офиса на фирмата стопанисваща сайта върху определена част от играта (тази от която си спечелил точките). Точките се печелят чрез три игри (в момента три - по-нататък може и повече да станат) - игра с въпроси (най-трудната за мен), кръстословица (средна трудност) и бесеница (най-лесната за мен).
За екипа на сайта мога да кажа, че е съставен от млади хора, ентусиазирани и не съвсем неопитни. Имат си идея какво искат да направят, имат си идея и как да го направят, но нещата за съжаление не вървят толкова бързо колкото им се иска поради много причини. От друга страна нещата , макар и бавно вървят, което е по-важното.

Вторият сайт е повече новинарски - digital.bg, но насочен към строго определен вид новини - за разни джунджурии и джаджи дето писукат и мигат. Съвсем случайно попаднах на него преди няколко седмици търсейки информация за един продукт в областта, стана ми интересно, регистрирах се и взех, че спечелих награда случайно. И на този сайт се подвизавам под псевдонима Thunder. Наскоро сайта стартира игра - на 12-ти януари. Всяка седмица подарява на някой потребител фотоапарат Kodak Easy Share C813. Правилата за печелене на сапунерката няма да ги описвам, защото са кратки и ги пише на линка по-горе.
На 30-ти януари получих лично съобщение от друг потребител на сайта - питаше ме дали съм си получил наградата. Въпреки, че се бях информирал за играта и напълно съзнателно с цел да печеля наградата бях написал 3-4 мнения през съответната седмица в първия момент аз не зацепих за каква награда ме питат дали съм получил и отговорих въпросително. В следващото съобщение потребителя уточни за коя награда говори, а аз от своя страна написах, че не съм запознат да съм я печелил. В отговор получих ето този линк. Е вече нямаше мърдане - очевидно бях спечелил. Написах си благодарностите и започнах да се чудя защо аджеба никой не ме е уведомил, че печеля. Малко по-късно получих лично съобщение от модераторка на сайта, в което ме молеше за телефон за контакт, за да се свърже с мен и да си получа наградата. Веднага отговорих, но отговор нямах през следващите 2 дена. В понеделник на 1-ви февруари получих писмо на мейла, с който се бях регистрирал от същата девойка. Тоя път не се занимавах да пиша отговор, а се обадих за по-лесно на един от посочените телефони. В процеса на разговора стана ясно, че тя не е получила личното ми съобщение (!?!?) и се разбрахме днес (четвъртък, 4-ти февруари) да им отида на гости в офиса, да ми вземат кратко интервю и да си получа наградата. Днес отидох до офиса (по навик подраних малко), дадох краткото интервю и си получих наградата. Вече я изследвам с интерес и установих, че машинката е една от най-добрите за ценовия си клас.
За екипа на сайта нямам мнение - все пак не съм комуникирал много с тях, а и те бяха доста заети, за са си поговорим, докато бях там. Сториха ми се млади, разбрани хора не по-малко ентусиазирани от екипа на prize.bg да направят един хубав продукт. Е в мое лице, вече имат един верен потребител и читател (а може би и писател на новини и коментари) и ще им стискам палци да успеят в начинанието си.
Исках преди да го напиша тоя пост да съм получил наградата и затова го пиша днес. Защото и аз като всеки потребител си имам някакви съмнения, докато не стане реалност съответното нещо.

Редактирано, защото забравих да го напиша преди 5 минути :)
Първата снимка със сапунерката е интересна. Понеже цял ден бях обикалял напред-назад и чак късният следобед успях да се спра като се прибрах вкъщи за час реших да използвам времето практично - хапвайки. Жена ми разглеждаше с любопитство новата придобивка и изведнъж й скимна да ме снима, както си похапвах сладко. Резултата е умопомрачителен - имам вид все едно правя свирка на пържола. Всъщност поради тази причина - няма да качвам снимката.


Тагове:   награда,   фотоапарат,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 569144
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!