Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2010 10:43 - Нуждая се от помощ спешно!!
Автор: thunderbg Категория: Технологии   
Прочетен: 1269 Коментари: 5 Гласове:
1



Закъсал съм го с лаптопа - прегрява. Преди няколко дена бях споделил за проблемите и всъщност вече стана непоносимо положението... Ще дам техническата информация, защото, ако някой от вас може да ми помогне - ще се нуждае от нея... Проблема е в температурата на процесора.

Критичен градус - 97о
Стандартни градуси след като поработи 20-30 минути - около 80о
В момента, когато натоварването на процесора се вдигне над 50% - стига до 95о и се гаси машината

Стандартното напрежение на процесора е 1.34V
Намалил съм го на 0.99V намалявайки пропорционално честотата на работа.

При това напрежение, като загрее машинката - около 55о
Като се увеличи натоварването на процесора - температурата стига и до 68о

Съответно този вариант с променените честоти и волтаж на процесора не ме устройва. Това не е стабилен вариант на работа за лаптоп или какъвто и да е компютър. Трябва ми някакво по-сериозно решение на проблема. Ще съм благодарен за всякакъв съвет.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - kato parvo. ako ima nqkakvo kare ili ...
04.02.2010 10:55
kato parvo. ako ima nqkakvo kare ili drygo tekstilno izdelie pod nego go mahnete. S prahosmukachka pochistete otvorite my ot koito poema vuzduh ohlajdaneto. Mojete da go zakarete v kompiutaren magazin da go pregledat da ne my e izgorqla perkata za ohlajdane. Mojete da mu vzemete edna podlojka s nqkolko vintilatora koito da go ohlajdat dopulnitelno. iz neta sam sreshtal takiva na ceni pod 20 lv lokva27@gmail.com
цитирай
2. thunderbg - Отговарям по ред
04.02.2010 11:05
1. Седи върху дървена лакирана плоскост.
2. Ще го пробвам варианта с прахосмукачката малко по-късно.
3. Варианта за магазин съм го отписал, защото в повечето случай искат да го карат в официалния сервиз, а с тях не искам да се разправям.
4. За съжаление тия охлаждащи подложки и на мен са ми хрумнали - те са ми вариант, ако варианта с почистването е неуспешен... Въпроса е, че тия плоскости охлаждат само външно корпуса - той производителя по принцип си слага охлаждане, където трябва и вътрешните чаркове надали ще им се свалят повече от 4-5 градуса с външно охлаждане...
цитирай
3. анонимен - 4 5 gradysa e dostatuchno za da ra...
04.02.2010 11:12
4 5 gradysa e dostatuchno za da raboti normalno. a ako ima problem s vatreshnoto ohlajdane . nqmash golqm izbor i shte trqbva da se podmeni
цитирай
4. bachym - Отвори го
04.02.2010 12:03
и почисти вентилатора.
При мен това беше.Е първо виж в БИОСА :)
цитирай
5. thunderbg - Биоса съм го видял...
04.02.2010 15:39
За отварянето и почистването - знам, че това е начина, но никога не съм отварял лаптоп, а с тия пръсти като кебапченца дето имам не съм сигурен доколко и как ще се справя... От друга страна, като безработен съм с ограничени финанси и не ми се дават 20-30 кинта за да го нося в магазин или сервиз да я свършат тая работа...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 566029
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!