Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.01.2010 12:20 - Виртуален рожден ден
Автор: thunderbg Категория: Технологии   
Прочетен: 1067 Коментари: 2 Гласове:
4



Ще пиша докато новата година още е нова и темата ми актуална.
Всеки човек си има рожден ден. И виртуален такъв, ако е попълнил съответните данни. Условно можем да разделим интернет потребителите на три групи.
Първата група са коректно попълващите данните на деня, месеца и годината, когато са се родили. Това не е таргет групата на поста ми и затова продължавам.
Втората група са хората, които не ги попълват коректно. Просто попълват данни, за да отбият номера - нуждаят се от регистрацията и гледат да приключат по-бързо с досадния процес. Като цяло и тази група не е таргет групата на поста ми.
Стигаме и до последната трета група хора. Хората, които не попълват никакви данни освен най-нужните. Не знам дали го осъзнават, но в определен момент тази група е много противна. През останалото време не ги забелязваме, но в един точно определен ден няма как да не ги видим. Деня е този, когато старата година си отива, а новата пристъпва плахо напред. Денят, в който системата е отредила те да имат виртуален рожден ден.
На тази последна Нова година не бях онлайн в icq. Предните години обаче съм бил. Стандартната настройка на клиента напомня 2 дена преди рожденния ден, 1 ден преди рожденния ден и при настъпването му. Не съм си мерил контакт листа дали е голям, но има над 100 потребителя включени в него. И поне 15 от тях не са си задали истинската дата на рожденния ден. И последните дни преди Новата година при отваряне на клиента или ако съм онлайн в 00:00 познайте, какво се случва. Дразнещо е. Дразнещо е да получиш 15 известия за рожденници. Още повече, че е възможно някой наистина да има рожден ден. И като не го поздравиш си мисли, че се правиш на интересен като си онлайн, ама не си кривиш пръстите да му кажеш едно "Честито".
Тази последна Нова година не бях онлайн в icq, но бях онлайн във Facebook. Имам предвид, преди концерта. А и предните два дена. И забелязах същото. С разликата, че в icq имам само 100 контакта, а във Facebook - близо 2000. И съответно имах около 100-на рожденника на 1-ви януари.
Обаче аз тая работа няма да я оставя така. Стига да не забравя де. Догодина ще подема акция. Акция да честитим на колкото се може повече такива хора. Докато им писне да обясняват, че нямат рожден ден. И се научат да си пишат някаква друга дата. Защото 100 души от тия 2000 не са се родили точно на 1-ви януари. Не могат да ме убедят в това. 2 или 3 да. 5 също. Дори и 10 е възможно. Но не и 100. Отказвам да го повярвам. И ще очаквам да ми помогнете в акцията догодина. Ако не съм забравил. Затова го пиша. За да помните и вие. И да им честитите. И да искаме да ни почерпят. Най-вече!


Тагове:   акция,   честитка,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. panazea - razni hora razni ideali,
03.01.2010 16:07
ti zasto im obrystash vnimanie?
Pozdrav!
цитирай
2. thunderbg - Дразнещо е.
03.01.2010 16:09
Изведнъж компа почва да мига, святка и да пее като изоглавен.
Все пак аз това известяване го ползвам за да ми напомни кога моя познат или приятел има повод да празнува и да му честитя, а не да се тормозя с него...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 570924
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!