Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2011 19:23 - Ново начало
Автор: thunderbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 868 Коментари: 0 Гласове:
4



Отдавна се канех да създам нов блог на мястото на този. Вече е факт. В него съм обяснил поради какви причини, а тук ще обясня какво предстои да се случи с този блог и акаунт.
1. Акаунта ще остане. Чат-пат си пиша по някое и друго лично съобщение, а и понякога даже коментирам из чуждите постинги.
2. Коментарите се изключват за постоянно.
3. Ще продължа публикуването на нови постове, когато имам какво да напиша, а тук ще публикувам началото на постинга. Който го намери за интересен може да продължи да чете на съответният адрес и останалата част от постинга. Не е нужно тези, които искат да ми следят постовете да ми добавят новият блог в списъци и т.н. - достатъчно е просто да продължат да следят този.

И така ето го първият пост от новият блог:



Hello, world! ...again След като решението ми да спра да пиша в стария си блог заради неуредици, бъгове, 2-3 неприятни потребители, поредица от предложения "аз ще гласувам за теб, ако ти гласуваш за мен" и т.н. все в тоя дух, дълго се чудих какъв ще е първият ми пост в новото "Мило, дневниче". В един момент спрях да се чудя - реших, че поста ще бъде какъвто дойде. И ето го дойде. Поста всъщност ще е цитат от една книга, която чета в момента и предпочитам сами да откриете коя е - за да не се откажете да прочетете цитата поради предрасъдъци (моля на база този ми коментар не почвайте да търсите коя е, а просто прочетете цитата). Книгата е издадена през 1926 г., но написаното в нея важи със страшна сила за днешното българско политическо пространство, големи части от българската провинция и въобще за България като цяло.

целият текст


Тагове:   нов блог,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 566024
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!