Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2010 19:41 - Новия телефон
Автор: thunderbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 755 Коментари: 0 Гласове:
1



 Следващата седмица ще си преподписвам договора. И реших да се възползвам да си взема някакъв нов, приличен телефон докато се раздвижи ситуацията с GNS. Естествено няма да го взема от там. Никога повече не бих влязъл в техен магазин да пазарувам каквото и да е.

А сега да се върна на темата. Спрях се на 3 варианта за нов телефон и търся отзиви. И трите варианта са на Samsung - никога не съм ползвал техен телефон, но чувам добри отзиви и смятам да пробвам.

Моделите са както следва - подредени от най-евтин към най-скъп:
1. Wave 525 (известен още като Wave 2) - не можах да намеря почти никакво инфо за този телефон. Поне не и такава, каквато търсех.
2. S5620 Monte - Това беше вторият ми избор.
3. S5560 Marvel - Първоначалният ми избор. Допаднаха ми функциите, но ограничената вградена памет ме разочарова впоследствие. Това ме заведе до вторият ми избор.

За съжаление мога да избирам само между моделите предложени ми като за лоялен клиент и все пак имам някои финансови ограничения. Иначе щях да се насоча към Nexus One или някоя друга Android изгъзица от високия клас телефони.

Та ако има някой ползвал някои от изброените 3 модела ще съм благодарен ако драсне един отзив.
Основните функции, които ме интересуват са WiFi връзката, добре ли работи с по-големи карти (до 16 GB), и мултитъч скрийна как се държи и до каква степен може да се регулира силата на докосване (и въобще до каква степен мога да го конфигурирам).


Тагове:   gsm,   Samsung,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 569190
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!