Постинг
04.11.2010 15:35 -
Помирителна комисия
След проблемите ми с Global Net Solutions и отказа им да действат според Закона за защита на потребителите, а именно да ми сменят телефона с нов, защото е невъзможно да извършат надежден ремонт, аз бях пуснал искане за помирителна комисия (въпреки, че не съм особено миролюбиво настроен към тях).
Кратката предистория:
Телефона ми прегря в най-големите жеги в средата на юни. Занесох го в сервиз, от там решиха, че е заливан с кола/кафе или друга подобна течност. Последва стандартната потребителска акция - жалба в Комисията за защита на потребителите, след неуспеха й последва искане за Помирителна комисия пак там.
Денят Х беше днес, а часът - преди по-малко от час, резултат - трагикомичен.
Ето и резюме на неуспешният ми опит за помиряване с ГНС.
Започнах накратко с искането ми - нов апарат поради невъзможността да се отремонтира добре настоящият. Изложих накратко основните факти:
1. Кафе, кола и подобни напитки не употребявам.
2. Твърдят, че микрофона му е изгорял, а в същото време от отсрещната страна ме чуват!?
3. Споменах, че "телефона е мокрен" не означава "заливан с течност" - има фактори като влага в атмосферата и разни подобни.
4. Посочих подозрително и необосновано дългият първоначален престой в сервиза на Германос - от 17-ти юни до 6-ти юли (в гаранционната карта е записана датата 28-ми юни, като дата на отваряне на телефона).
Тука бях прекъснат - представителя на ГНС обясни, че по-рано са ми предложили телефона да бъде отремонтиран на техни разноски (странно защо не го помня и кога ли е било - преди или след предложението да ми отменят гаранцията), но вече единственото, което предлагат е да си платя за ремонта, защото телефона е с изтекла гаранция (определено човека не знаеше, че времето на престой в сервиз/магазин е време, в което гаранцията не тече и съответно тя се удължава със съответният период).
И до тук. Техният представител стана да си тръгва, като искаше да ме накара да приема телефона принудително (за да му тече гаранцията). В крайна сметка нищо не се споразумяхме, не се помирихме и очевидно всичко остава за съд.
Знам, че в сайта има регистрирани юристи. Ако някой може да ми даде информация колко ще ми струва явяването в съд (някаква държавна съдебна такса или нещо такова имаше мисля) и/или иска да ми помогне по някакъв друг начин - ще се чувствам изключително задължен. Имам и още информация, доказателства, които много биха помогнали в едно дело срещу ГНС, а такова със сигурност ще има. Смятам да ги съдя за пропуснати ползи, нанесени имуществени вреди и недобросъвестната им търговска практика.
Кратката предистория:
Телефона ми прегря в най-големите жеги в средата на юни. Занесох го в сервиз, от там решиха, че е заливан с кола/кафе или друга подобна течност. Последва стандартната потребителска акция - жалба в Комисията за защита на потребителите, след неуспеха й последва искане за Помирителна комисия пак там.
Денят Х беше днес, а часът - преди по-малко от час, резултат - трагикомичен.
Ето и резюме на неуспешният ми опит за помиряване с ГНС.
Започнах накратко с искането ми - нов апарат поради невъзможността да се отремонтира добре настоящият. Изложих накратко основните факти:
1. Кафе, кола и подобни напитки не употребявам.
2. Твърдят, че микрофона му е изгорял, а в същото време от отсрещната страна ме чуват!?
3. Споменах, че "телефона е мокрен" не означава "заливан с течност" - има фактори като влага в атмосферата и разни подобни.
4. Посочих подозрително и необосновано дългият първоначален престой в сервиза на Германос - от 17-ти юни до 6-ти юли (в гаранционната карта е записана датата 28-ми юни, като дата на отваряне на телефона).
Тука бях прекъснат - представителя на ГНС обясни, че по-рано са ми предложили телефона да бъде отремонтиран на техни разноски (странно защо не го помня и кога ли е било - преди или след предложението да ми отменят гаранцията), но вече единственото, което предлагат е да си платя за ремонта, защото телефона е с изтекла гаранция (определено човека не знаеше, че времето на престой в сервиз/магазин е време, в което гаранцията не тече и съответно тя се удължава със съответният период).
И до тук. Техният представител стана да си тръгва, като искаше да ме накара да приема телефона принудително (за да му тече гаранцията). В крайна сметка нищо не се споразумяхме, не се помирихме и очевидно всичко остава за съд.
Знам, че в сайта има регистрирани юристи. Ако някой може да ми даде информация колко ще ми струва явяването в съд (някаква държавна съдебна такса или нещо такова имаше мисля) и/или иска да ми помогне по някакъв друг начин - ще се чувствам изключително задължен. Имам и още информация, доказателства, които много биха помогнали в едно дело срещу ГНС, а такова със сигурност ще има. Смятам да ги съдя за пропуснати ползи, нанесени имуществени вреди и недобросъвестната им търговска практика.
Адвокатска кантора “Русева и Николова”
Честно за нечестностите на адвокатския и...
Адвокатска кантора “РУСЕВА & НИКОЛОВ...
Честно за нечестностите на адвокатския и...
Адвокатска кантора “РУСЕВА & НИКОЛОВ...
Търсене
За този блог
Гласове: 1084
Блогрол
1. Батето
2. 0rth0d0x
3. Вицове :D
4. gothic
5. dzver
6. Комитата
7. Юруков
8. Нервната
9. Йордан Матеев
10. Иван Бедров
11. Циничният
12. Бого
13. Кака Сийка
14. д-р Филипов
15. Road tales
2. 0rth0d0x
3. Вицове :D
4. gothic
5. dzver
6. Комитата
7. Юруков
8. Нервната
9. Йордан Матеев
10. Иван Бедров
11. Циничният
12. Бого
13. Кака Сийка
14. д-р Филипов
15. Road tales