Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2010 14:41 - Reset computers VS Globul
Автор: thunderbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1625 Коментари: 2 Гласове:
2



Днес се събудих. Пуснах лаптопа. И установих, че старата ми USB клавиатура ми е сдала багажа. По-точно space bar-а не работеше. Разглобих, почистих, наместих, но нямаше резултат. Жена ми излезе на пазар, а аз си харесвах през това време нова клавиатура от сайта на Reset computers. Харесах си това. Никъде в спецификациите не забелязах да пише, че клавиатурата е PS2 или USB и съответно помолих жена ми да пита в магазина каква е. PS2 не ми върши работа на лаптопа все пак. В магазина са погледнали и са видяли, че е USB и жена ми напазарува нова клавиатура. Прибра се тя с новата покупка и аз тръгнах да я включвам. Ръцнах я в USB порта ама нъцки и нанайнци. Ребутнах ама таратанци. Реших, че може нещо Убунтуто (африканска дума, която значи, че Слака е прекалено сложен) да се ебава и я ръцнах в XP лаптопа на жената. Ама и там същото. Ръцнах го в крайна сметка PS2 в стария кошник на майката и клавиатурата веднага светна като слънце. Реших да пробвам с преходник, но се оказа, че нямам подходящ. Пратих жена ми да обиколи кварталните магазини, а аз хванах телефона да си излея душата пред управителя на магазина на Reset. Него естествено го нямаше. Събота е почивен ден за шефовете. Задоволих се да тегля няколко сравнително културно звучащи майни на нещастния служител отсреща. В това време жена ми се прибра и съобщи, че нямат никакви преходници. Пратих я да сменя клавиатурата. Новата, която бях харесал беше тази. След това съжалих, че не съм отишъл аз. Някакъв там помощник-мениджър или нещо такова решил да се зъби. Жалко, че не бях там да му обясня, че не продават мотики, за да е сигурен, че това, което се вижда е това, което е в действителност. Но пък и жена ми не се е дала и му е сипала доволно. :D
Глобул спряха да ме спамят с рекламни SMS съобщения. Обаче, понеже наближава датата за преподписване на договора ми звънят. Което също е непоискано търговско съобщение, от което съм се отказал официално. И от 2 месеца поне веднъж седмично някой непознат номер ми звъни. За да ми предложат още по-изгодни оферти. Естествено точно днес решиха да ми се обадят. Този път си спестих нервите и на 3-тата дума, която ми казаха отсреща (беше "Глобул" думата) - просто затворих телефона. Ама няма да оставя тая работа така. Ще пиша отново жалби, защото тоя вариант да ми се обаждат, за да ми предлагат нов договор е изключително вбесяващ.

ПП: Постепенно се влюбвам в новата клавиатура :)


Тагове:   reset computers,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Е...
14.12.2010 15:03
Що пращаш жена си. Що не отиде ти сам. Гледаш някой друг да свърши работата пак тук си мъжкар. На тоз се карап.На онзи ама..стиска ли ти толкова колкото казваш?
цитирай
2. thunderbg - Как мислиш
14.12.2010 15:19
на мен дето си пиша тука с името отдолу дали ми стиска? По-скоро ти анонимният е въпроса дали ти стиска да посочиш кой си и какъв си?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 568761
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!