Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.09.2010 18:25 - Случайности
Автор: thunderbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 723 Коментари: 0 Гласове:
4



Не съм религиозен.
Не вярвам в случайности.
Всъщност винаги съм вярвал в личните умения на хората. Че всеки сам си "кове" съдбата.

Ще ви разкажа в резюме няколко факта от живота ми като цяло. Моля, ако някой математик (истински такъв) чете това да го приеме, като задача и да се опита да изчисли какъв е шанса да се случи това.

1. Казвам се Александър.
2. Занимавам се със съпорт в IT областта (в момента съм безработен, но това не е важно).
3. Възрастта ми е 28 години.
4. В понеделник (30-ти август) ми беше направена малка операция на ръката.
5. Днес от обед и следобед бях на кръщенето на племенницата ми.

Сутринта обикалях по задачи. Седнах да пиша една жалба в КЗП (това си е друга тема - сигурно утре ще пиша по нея). Докато това се случваше зад мен се проведе разговор между двама служители на КЗП. В процеса на разговора установих, че единият служител:

1. се казва Александър
2. работи в IT отдела им
3. направена му е дребна операция на едната ръка в понеделник (30-ти август)
4. възрастта му е видимо между 25 и 30 години
5. днес следобед е поканен на кръщенето на племенника си

Чувам, че джакпота е към 4 милиона и понеже ми се струва, че шанса да го спечеля е по-голям от шанса двама души с толкова съвпадения да се озоват на едно и също място в едно и също време в 2 милионен град - смятам да пусна утре един фиш.

Моля всякакви математици, които по някаква случайност са попаднали на блога ми да се опитат да отговорят на въпроса какъв е шанса това да се случи в 2 милионен град с (не съм сигурен колко) площ.


Тагове:   шанс,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 571183
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!