Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2010 23:57 - Защо не искам и не пиша тук
Автор: thunderbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1043 Коментари: 2 Гласове:
1



От известно време (2 или 3 месеца) имам технически проблем. Уведомил съм техническият екип на blog.bg чрез формата за връзка в долната част на страницата. Описах подробно проблема, кога се появява, какво се случва и какво съм опитал да направя, за да го реша, ако е при мен. Отговор не съм получил и досега. Затова го пиша и този пост. Защото ме питат хора защо пиша толкова рядко, а като седна да пиша пък пиша по няколко поста (както вчера на 11-ти юни). И им дължа обяснение, а не искам да го повтарям много пъти. А е хубаво и други потребители да се запознаят с проблема. В случай, че и на тях им се случи.
Проблема е свързан по някакъв начин с потребителската сесия. Дава ми възможност да гласувам неопределен брой пъти за постингите си (да ги правя популярни), а в същото време не ми дава никаква възможност да публикувам коментар или постинг (основната цел на един блог). В момента, в който опитам да публикувам пост или коментар получавам съобщение за грешка, че сесията ми е изтекла и ми иска отново потребителското име и паролата. Ако ги въведа - продължава да ми ги иска в безкраен цикъл. Към описанието на проблема не мога да не добавя времето, когато се появява - появява се по различно време (не само пиков час) и продължава между 30 минути до над 4 часа.
Как опитах да го реша ли? Изчистих си кукитата. Не стана. Изчистих си кеша. Не стана. Изчистих си кеша на уиндоуса и си флъшнах DNS-те. Не стана. Смених интернет доставчика с друг. Не стана. Смених операционната система (с Убунту някаква версия пробвах). Не стана. Смених компютъра. Не стана. Смених и компютъра и интернета. Не стана. Писах на съпорта на blog.bg. Не стана!
Всички тези действия с изключение на последното съм ги опитал по няколко пъти.

Г-да администратори. Решението съм го взел - веднага щом времето и финансите ми съвпаднат, като възможност ще си регистрирам един домейн с хостинг за 1-2-5-10 години и ще си блогвам на собствен блог, на който сам ще съм си администратор и ще знам, че поне се опитвам да си реша проблемите. Няма да очаквам писмо от умрял. Защото това се случи, когато ви писах.

Прилагам и скрийншоти от времето на проблема. Евентуално, ако се опитате да го решите, защото вярвам, че не съм единственият, който го има този проблем.
image
image

А какво правим, ако вместо мен с мойта психика на родопско говедо седеше някой депресиран тийн? Гледайки тези депресиращи статистики на блога си, дали нямаше депресията му да ескалира в някаква форма на ритуално самоубийство?

Този пост е следствие на един друг пост, който се опитвам да публикувам през последните приблизително 6 часа и не успявам поради гореописания проблем. Другият пост най-вероятно по-късно или утре.


Тагове:   Blogbg,


Гласувай:
1



1. dorichela - Имах подобен проблем известно в...
13.06.2010 00:04
Имах подобен проблем известно време и тогава просто смених мозила с интернет експлорър и проблема ми изчезна. После се върнах на мозила и всичко си беше наред, но около седмица ми беше всичко както ти описваш.
Затова пиша постовете си на уърд и после само ги копирам и ги слагам тук. С коментарите някак си се примирих и оставях лични съобщения на блогърите, на които исках да напиша коментар.
Не знам при мен на какво чудо се дължеше оправянето, но се надявам и при теб да стане скоро!
цитирай
2. thunderbg - Не мисля, че ще се оправи
13.06.2010 00:08
Или поне няма да е скоро. Със сигурност продължава над два месеца вече...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 570998
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!