Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.05.2010 19:25 - Поредният абсурд
Автор: thunderbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2305 Коментари: 2 Гласове:
5



Става дума за това. Любопитно ми е каква е тая държава, в която се назначава човек с 2 ефективни присъди за педофилия за начален учител? Добре бе, мама му стара тия хора не минават ли през някакви проверки, тестове и т.н. Въпреки, че наричам редовно държавата ни Абсурдистан това го намирам за прекалено абсурдно дори и за тук. Просто не е нормално.


Тагове:   дете,   учител,   абсурд,   педофил,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dorichela - Не са ли му искали свидетелство за ...
05.05.2010 19:29
Не са ли му искали свидетелство за съдимост?! На мен за кви ли не длъжности са ми го искали.... А за учител трябва да си е направо задължително................. Вярно сме по-зле и от абсурдистан!
цитирай
2. panazea - Вчера ми беше кофти настроението ,
12.05.2010 17:45
защото подобни истории ме заливат , а няма никаква надежда да се промени нещо !
И аз за момент изгубих вяра! Отекчих се до смърт от реалността , в която съм осъдена да живея!
За теб поздрав!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 568709
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!