Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2010 13:55 - Globul отново
Автор: thunderbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3324 Коментари: 4 Гласове:
4



Войната ми с Глобул продължава с пълна сила. Получих дългоочаквания отговор на писмената си жалба и този отговор ме накара да избълвам всичката насъбрана в мен простотия през предните месеци.
В отговор на жалбата ми, където позовавайки се на ЗЕС изисквам спирането на рекламните ми съобщения, Албена Георгиева (шефката им на дирекция "Обслужване на клиенти") ми отговаря, че спрямо общите им условия (точка 8а) те са имали право да ми изпращат съобщения.
Честно казано не го очаквах това. Обикновенно големите фирми и корпорации са създадени от умни хора, които са заобиколени от още умни хора. Очевидно в Глобул умните хора са успели постепенно да бъдат заобиколени от едни доста глупави хора, които не осъзнават, че потребител, който е написал няколко жалби вече, няма да се спре току така и това ще им коства глоби и всякакви други простотии. Обадих се на оператор и се опитах да изясня проблема за последно с добро. Имах чуството, че говоря с машина. Единственото, което се чуваше в слушалката беше "Имаме право да ви изпращаме рекламни съобщения." Опитах се да му обясня, че според закон и различни държавни институции, ако някой, подобно на мен се откаже от това удоволствие, те са длъжни да се съобразят с отказа му, но в отговор отново се чу "Имаме право да ви изпращаме рекламни съобщение."
На блогърската среща бях коментирал темата с някой, но вече не помня с кой. Получих 2-3 съвета какво мога да направя и смятам да се възползвам от тях. Имам голям късмет, че адаша ми адвокат Александър Кашъмов е близък приятел на майка ми и още утре ще опитам да се консултирам с него какви да са следващите ми действия.
Очевидно без официални жалби и глоби по адрес на Глобул няма как да мине. Типично по български за пореден път. И ако се окаже, че ще се влиза в съд срещу Глобул - ще се опитам да се докарам нещата до такова положение, че другите потребители, които водят тази битка да могат да я спечелят с едно обаждане по телефона до операторите на 123.


Тагове:   SMS,   жалба,   оператор,


Гласувай:
4



1. dorichela - И аз колко жалби съм писала. . . за ...
04.03.2010 13:59
И аз колко жалби съм писала... за некоректното им поведения, набутвали са ме толкова много, че не може да си представиш. А отговор на жалбите ми нямам и до днес. Отмъсти им и за мен! ;)
цитирай
2. 0rth0d0x - ето заради подобни неща
04.03.2010 14:18
започвам да се радвам, че не съм клиент на Глобул.
цитирай
3. анонимен - по повод госпожа Георгиева
01.06.2010 14:56
Здравей! И приятелят ми води неравностойна битка в момента и му късат нервите.. Имаш ли представа какъв е служебният номер на госпожа Албена Георгиева, защото с писане на писма просто не става-отговорите са абсурдни и неадекватни. Намерих един нейн номер в нета, но май е много стар, още от 2003..
цитирай
4. thunderbg - Ще ти дам последният мейл
01.06.2010 15:04
След него повече не съм получавал рекламни съобщения и имам черно на бяло в моя мейл, че заявяват, че няма да ги получавам повече:
Здравейте,
както ми отговорихте вторият път на молбата да спрете да ми изпращате рекламни съобщения съгласно точка 8а на общите условия, които съм подписал, вие имате право да ми изпращате рекламни съобщения. Според Закона за електронните съобщения на република България (цитирал съм го в първото си писмо до вас), който е по-висше условие от вашите общи условия, аз имам правото да оттегля съгласието си за получаване на рекламни съобщения и вие сте длъжни да се съобразите с това. Както писах в първата си жалба - аз оттеглям моето съгласие за получаване на рекламни съобщения и ако получа ново рекламно съобщение просто ще се обърна към съответните Комисии за защита на потребителите и другите органи на властта, които ще се погрижат за осигуряването на законовите ми права. Моля, имайте предвид, че потребител, който пише 3-та жалба е логично, че няма да се спре, а в крайна сметка потъпкването на законните му права ще завърши с глоби и санкции за вас като неспазващи ги. Също така, моля, този пъ т, когато получа имейл с вашият отговор той да съдържа цялото ви становище по въпроса, а не, че сте ме уведомили в телефонен разговор.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 569291
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!