Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2010 10:13 - Чудя се за блог вълната
Автор: thunderbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 761 Коментари: 1 Гласове:
2



Вече има възможност да включа блога си в "блог вълна". Още вчера преди обяд имах възможност да се включа за първи път, но не съм я използвал все още, а и честно казано не се бях замислял до снощи по тази възможност.
Снощи приятел ме попита, защо не включвам постовете си в блог вълната (специално за постовете ми от рубриката "Накратко" дето си водя еднолично ставаше дума). Така или иначе пиша за актуални теми, на които мястото им е било там.
И се замислих. Прочетох какво представлява опцията (не го разбрах съвсем де). На първо четене ми се стори, че публикациите в тази рубрика трябва да попадат след потребителски контрол - не авторски или модераторски. И в момента се чудя. Дали наистина тези ми постове трябва да са там или не им е там мястото? Не ме е страх да защитя мнението си - след като го публикувам в блог това е очевидно. Чудя се, каква е ползата повече потребители да го видят. Защото това е резултата от тази блог вълна - повече потребители виждат публикацията. Дали ще трябва да се занимавам с някой съперничещ ми по тъпота и упоритост анонимник или наистина някой би се замислил за нещата, които съм написал и тази информация би му била полезна по някакъв начин.

Все така отстоявам мнението си, че публикациите в "блог вълна" трябва да попадат след читателски контрол. Затова моля четящите ме - моля, посъветвайте ме, дали и кои постове да опитам да включа евентуално в тази блог вълна.
Ако си ме чел и друг път - един коментар (дори и анонимен), а аз ще съм ти благодарен.

Информация за това що е то тая "блог вълна" може да откриете тук.


Тагове:   съвет,   вълна,


Гласувай:
2



1. flyco - :)
02.02.2010 10:33
Според мен важно е кой те чете, а не колко пъти си прочетен. От тази гледна точка дали написаното ще е в някаква вълна или руно е все тая. Който търси ще намери и като му хареса ще остане.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thunderbg
Категория: Забавление
Прочетен: 570973
Постинги: 262
Коментари: 291
Гласове: 1084
Спечели и ти от своя блог!